Σε αναφορά προς την παράγραφο 1 (β1 και β2) του εν λόγω άρθρου θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή του νομοθέτη στο γεγονός ότι στα Γυμνάσια και στα ΓΕΛ ΕΑΕ κατά κανόνα χρειάζονται 4 χρόνια σπουδών για να ολοκληρωθεί η διδακτέα ύλη. Ναι μεν, προβλέπεται και προκαταρκτική τάξη, αλλά με την διατύπωση αυτή το ευεργέτημα παραμένει κενό ουσίας. Ορθότερη θα ήταν, κατά την γνώμη μου, η απ' ευθείας διατύπωση υποχρεωτικής τετραετούς φοίτησης στα Γυμνάσια και στα ΓΕΛ ΕΑΕ.
Για να αναφέρω ένα κατηγοριακό παράδειγμα, προκειμένου για Γυμνάσια και ΓΕΛ Κωφών & Βαρηκόων, επειδή οι μαθητές ουσιαστικά βλέπουν και ακούνε με τα μάτια τους, είναι αναγκασμένοι να έχουν συνεχώς στραμμένη την προσοχή τους στον διδάσκοντα. Η κόπωση της προσοχής κατά την οπτική αντίληψη είναι, επομένως, πολύ γρήγορη. Η πείρα έχει καταδείξει ότι 3 χρόνια δεν είναι αρκετά.
Σε αναφορά προς την παράγραφο 1 (β1 και β2) του εν λόγω άρθρου θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή του νομοθέτη στο γεγονός ότι στα Γυμνάσια και στα ΓΕΛ ΕΑΕ κατά κανόνα χρειάζονται 4 χρόνια σπουδών για να ολοκληρωθεί η διδακτέα ύλη. Ναι μεν, προβλέπεται και προκαταρκτική τάξη, αλλά με την διατύπωση αυτή το ευεργέτημα παραμένει κενό ουσίας. Ορθότερη θα ήταν, κατά την γνώμη μου, η απ' ευθείας διατύπωση υποχρεωτικής τετραετούς φοίτησης στα Γυμνάσια και στα ΓΕΛ ΕΑΕ. Για να αναφέρω ένα κατηγοριακό παράδειγμα, προκειμένου για Γυμνάσια και ΓΕΛ Κωφών & Βαρηκόων, επειδή οι μαθητές ουσιαστικά βλέπουν και ακούνε με τα μάτια τους, είναι αναγκασμένοι να έχουν συνεχώς στραμμένη την προσοχή τους στον διδάσκοντα. Η κόπωση της προσοχής κατά την οπτική αντίληψη είναι, επομένως, πολύ γρήγορη. Η πείρα έχει καταδείξει ότι 3 χρόνια δεν είναι αρκετά.