Το άρθρο 6, §1β και Άρθρο 7, §4, περιορίζειτην απόδοση της παράλληλης στήριξης στο ελάχιστο (έως έναν εκπαιδευτικό ανά σχολική μονάδα) και μάλιστα αποκλείοντας σχολικές μονάδες με Τμήμα Ένταξης! Έτσι, δυστυχώς, μαθητές που μέχρι σήμερα υποστηρίζονταν από την παράλληλη στήριξη θα βρεθούν αβοήθητοι, με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα των σχολείων και των ιδίων.Συγκεκριμένα, ο εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης θα βρεθεί σε δύσκολη θέση αν πρέπει μόνος να καλύψει τις ανάγκες των /τριων με βαριές αναπηρίες και στο τέλος θα αναγκαστεί να αφήσει τους μαθητές/τριες με ηπιότερες μαθησιακές δυσκολίες ακάλυπτους/πτες.Η φοίτηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια στα δημοτικά σχολεία και δυστυχώς το πλαίσιο της αντισταθμιστικής αγωγής αποδυναμώνεται παρά ενισχύεται με την παραπάνω ρύθμιση.
Το άρθρο 6, §1β και Άρθρο 7, §4, περιορίζειτην απόδοση της παράλληλης στήριξης στο ελάχιστο (έως έναν εκπαιδευτικό ανά σχολική μονάδα) και μάλιστα αποκλείοντας σχολικές μονάδες με Τμήμα Ένταξης! Έτσι, δυστυχώς, μαθητές που μέχρι σήμερα υποστηρίζονταν από την παράλληλη στήριξη θα βρεθούν αβοήθητοι, με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα των σχολείων και των ιδίων.Συγκεκριμένα, ο εκπαιδευτικός του τμήματος ένταξης θα βρεθεί σε δύσκολη θέση αν πρέπει μόνος να καλύψει τις ανάγκες των /τριων με βαριές αναπηρίες και στο τέλος θα αναγκαστεί να αφήσει τους μαθητές/τριες με ηπιότερες μαθησιακές δυσκολίες ακάλυπτους/πτες.Η φοίτηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια στα δημοτικά σχολεία και δυστυχώς το πλαίσιο της αντισταθμιστικής αγωγής αποδυναμώνεται παρά ενισχύεται με την παραπάνω ρύθμιση.