• Σχόλιο του χρήστη 'Vassilis.' | 2 Μαΐου 2014, 11:46

    κ. Λολίτσα, αναφέρατε σχετικά με τον πίνακα Α, ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί Αμεα δεν εχουν μονο προσόν την αναπηρία τους αλλά και άλλα προσόντα, όπως προυπηρεσία, μεταπτυχιακο, δεύτερο πτυχίο κλπ, επομένως δεν θα λάβουν μόνο τα 3 μορια της αναπηρίας τους αλλά και κάτι παραπάνω. Εγώ θα θελα να σας ρωτήσω το εξής:Όσοι δεν έχουν επιπλέον προσόντα, αλλά μόνο την αναπηρία τους και το βασικό πτυχίο στην ειδ. αγωγή(ΠΕ71), τι θα απογίνουν; Αυτούς τους ξεχνάμε εντελώς; Τους πετάμε στον Καιάδα;Όσοι δηλαδή είναι τυχεροί και έχουν κάποια επιπλέον προσόντα , έχουν μια πιθανότητα(πλέον) να εργαστούν.Οι υπόλοιποι; Και κάτι ακόμα: Μας είπατε ότι η ενοποίηση των 2 πινάκων θα λύσει το θέμα που δημιουργούνταν ως τώρα να πηγαίνει π.χ ο κωφός εκπαιδευτικός σε αυτιστικο παιδί. Επισημάνατε ότι με τους 2 πινακες υπηρχε προβλημα γιατι πχ μπορουσε να παει ενας τυφλος εκπαιδευτικος σε ενα παιδι με αυτισμο, ενω τωρα κωφοι, τυφλοι, τετραπληγικοι θα πηγαινουν μονο σε αντιστοιχα σχολεια. Αληθεια, πώς θα γίνει αυτό; Μήπως θα γράφεται δίπλα στο όνομα του καθενός και η αναπηρία του; Η ρύθμιση αυτών των θεμάτων θα μπορούσε να γίνει μέσα από την εκάστοτε αβαθμια.