• Σχόλιο του χρήστη 'Σ.Α' | 2 Μαΐου 2014, 15:27

    Πώς μπορεί κανείς να υποστηρίζει ότι αν ενας ΠΕ70 έχει διδακτορικό στην ΕΑ πρέπει να προτάσσεται έναντι των ΠΕ71? Έχει μήπως περισσότερες γνώσεις? Τα διδακτορικά αφορούν ένα πολύ εξειδικευμένο θέμα άρα προσφέρουν πολύ εξειδικευμένη γνώση. Πχ πραγματικών διδακτορικών: "Η μουσικινητική μέθοδος κατά Karl Orff ως ψυχοθεραπευτική τεχνική για τα αυτιστικά παιδιά" "Ανάπτυξη δεξιοτήτων συμβολικού παιχνιδιού σε παιδιά με αυτισμό". Οπότε ένας ΠΕ 70 με το που θα πάρει ένα αντίστοιχο διδακτορικό θα γίνει γνώστης όλων των αναπηριών αλλά και των διδακτικών παρεμβάσεων που αντιστοιχεί στε κάθε είδος αναπηρίας? Μπορούν να συγκριθούν οι γνώσεις του με κάποιον απόφοιτο 4ετους φοιτήσεως Πτυχίου ΕΑ(ο οποίος μορφώνεται για όλων των ειδών αναπηρίες και τις αντίστοιχες εκπαιδ.παρεμβάσεις)? Τα διδακτορικά ππροσδίδουν αξία σε όμοιους. Πχ ένας Π70 με διδακτορικό σαφώς έχει κάποιες γνώσεις παραπάνω από έναν ΠΕ70 χωρίς διδακτορικό, για ένα πολύ συγκεκριμένο τομέα. Όπως και ένας ΠΕ71 με διδακτορικό έχει παραπάνω γνώσεις για ένα συγκεκριμένο θέμα, απ' ότι ένας ΠΕ71 χωρίς διδακτορικό. Συγκρίσεις ΠΕ70 με διδακτορικό και ΠΕ71 είναι άτοπες. Ας μην μένουμε στον τίτλο, αλλά ας κοιτάξουμε την ουσία επιτέλους!!!