Είναι λάθος η ενοποίηση των δυο πινάκων (α και β) για να αντιμετωπιστεί,υποτίθεται,το θέμα με τυφλούς και κωφούς εκπαιδευτικούς που τοποθετούνται σε σχολεία με αυτιστικούς μαθητές.Άλλωστε,η ενοποίηση δεν το λύνει αυτό εκτός και αν καταγράφεται δίπλα στο όνομα των εκπαιδευτικών η απώλεια όρασης ή ακοής,πράγμα που συνιστά βάρβαρη παραβίαση προσωπικών δεδομένων.Οι πίνακες πρέπει να είναι διακριτοί,γιατί διαφορετικά δημιουργούνται αδικίες και στους μεν και στους δε.Διατηρήστε τους πίνακες και εφαρμόστε τη μοριοδότηση για τα άλλα προσόντα.Τόσο απλά.
Είναι λάθος η ενοποίηση των δυο πινάκων (α και β) για να αντιμετωπιστεί,υποτίθεται,το θέμα με τυφλούς και κωφούς εκπαιδευτικούς που τοποθετούνται σε σχολεία με αυτιστικούς μαθητές.Άλλωστε,η ενοποίηση δεν το λύνει αυτό εκτός και αν καταγράφεται δίπλα στο όνομα των εκπαιδευτικών η απώλεια όρασης ή ακοής,πράγμα που συνιστά βάρβαρη παραβίαση προσωπικών δεδομένων.Οι πίνακες πρέπει να είναι διακριτοί,γιατί διαφορετικά δημιουργούνται αδικίες και στους μεν και στους δε.Διατηρήστε τους πίνακες και εφαρμόστε τη μοριοδότηση για τα άλλα προσόντα.Τόσο απλά.