ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΔΩΣΑΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ.ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑ.ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΠΟΝΗ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΥΛΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ ΔΩΣΑΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ.ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑ.ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΠΟΝΗ ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΥΛΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.