Τα “σεμινάρια της ΝΤΡΟΠΗΣ” όπως έχουν χαρακτηριστεί, τα σεμινάρια για τα οποία η δήλωσή Χριστοφιλοπούλου ήταν: ΚΑΘΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ συνιστά ΕΜΠΑΙΓΜΟ, τα σεμινάρια που έχουν παρακολουθήσει και γονείς παιδιών αμεα και τα έχουν ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ και αυτά και τους εκπαιδευτικούς καθώς είδαν πως αποκτήθηκε αυτή η βεβαίωση..τώρα επιστρέφουν εκ νέου να μπούνε στους πίνακες παρα το γεγονός ότι ΑΠΟΤΡΑΠΗΚΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠ' ΤΟ ΝΑ ΤΑ παρακολουθήσου όντας καταργημένη.
τα όσα υπάρχοντα ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ καλώς, ΣΥΝΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΚΩΣ!!!
Πως γίνεται να συναθροίζονται με το με το μεταπτυχιακό, όταν το μετ/κο δεν συναθροίζεται με το Διδακτορικό..Είναι τουλάχιστον κραυγαλέο το πλέον υποδεέστερο πτυχίο στην κλίμακα πτυχίων στην ειδική αγωγή του οποίου κριτήριο εισαγωγής ήταν συνήθως:σειρά προτεραιότητας, να προσμετράται στο ανώτερο!!! Το δε μετ/κο που όποιος έχει κάνει ένα αξιοπρεπές μετ/κο γνωρίζει πολύ καλά τα κριτήρια εισαγωγής και το κόπο να το τελειώσει να μην συναθροίζεται στο ανώτερο. Ίσως να καταθέταμε και το απολυτήριο Λυκείου προς μοριοδότηση...
όσα ήδη υπάρχουν ας δεχτούμε πρόκειται για σεμινάρια που απέκτησαν εκπαιδευτικοί, συνάδελφοι μας και πρόσφεραν στην ειδική αγωγή όταν μεταπτυχιακά δεν υπήρχαν ή υπήρχαν ελάχιστα τμήματα που τα διοργάνωναν σαφώς και είναι λογικό να μοριοδοτηθούν με κάποιο τρόπο, αλλά όχι να συναθροίζονται!!!
Και έτσι...σας παρακαλώ σκεφτείτε κάποιον με Διδακτορικό να παίρνει και τα μόρια του σεμιναρίου, έαν έχει, αλλά να μην παίρνει του μετ/κου!!!
Είναι ξεκάθαρο πως ευνοούνται τα σεμινάρια σε βάρος όλων των άλλων προσόντων τελικά!
Θα ήθελα πάρα πολύ να προσέξουμε τέλος ότι στο Νομοσχέδιο δεν αναφέρεται τίποτα για κατόχους 2 σεμιναρίων, διότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έκαναν 2 φορές το σεμινάριο ειδικής αγωγής σε διαφορετικά πανεπιστήμια... μήπως τελικά πάρουν μόρια και από τα δύο;;;;
Για ακόμη μία φορά ανοίγεται το θέμα Βοιομηχανοποίησης των σεμιναρίων και την συρροή εκπαιδευτικών με πτυχία ανώτερης βαθμίδας π.χ. Μετ/κο και διδακτορικό στην ειδική αγωγή να στρέφονται στην ανεύρεση σεμιναρίων!! Να επιστρέψουν δλδ να κάνουν κάτι κατώτερο του πτυχίου τους για να πάρουν το 1 ή 1,5 μόριο!! το οποίο ένα μόριο είναι πέντε μήνες εργασίας μιας και η μοριοδότηση προϋπηρεσίας είναι δυσανάλογη με αυτή της γνωστική κατάρτισης.
Για να μην αδικείται λοιπόν κανείς γιατί όλοι όσοι έχουν και τα δύο δεν τα κατέκτησαν με τον ίδιο τρόπο και υπάρχουν πολλοί που κοπίασαν για αυτά ακόμη και για το σεμινάριο θεωρώ πιο δίκαιο:
-είτε να συναθροίζονται τα μόρια όλων των πτυχίων είτε να λαμβάνεται υπόψη το ανώτερο, εφόσον πρόκειται για την ίδια ειδικότητα όπως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό
-η μοριοδότηση της προυπηρεσίας να έχει μεγαλύτερη απόκλιση από τίτλους μετ/κων-διδακτορικών
Ελπίζω στην διόρθωση του φανερού λάθους, διότι μόνο λάθος και παράλειψη διασαφήνισης στο Νεο νομοσχέδιο μπορεί να είναι.Κάτι τέτοιο αφορά στην κλιμακωτή μοριοδότηση πτυχίων διαβάθμισης του ίδιου γνωστικού αντικειμένου που είθισται ανά τον κόσμο να ισχύει το ανώτερο ή όλα!!!
Ευχαριστώ πολύ για την δυνατότητα να εκφράσω την άποψη μου
Τα “σεμινάρια της ΝΤΡΟΠΗΣ” όπως έχουν χαρακτηριστεί, τα σεμινάρια για τα οποία η δήλωσή Χριστοφιλοπούλου ήταν: ΚΑΘΕ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥΣ συνιστά ΕΜΠΑΙΓΜΟ, τα σεμινάρια που έχουν παρακολουθήσει και γονείς παιδιών αμεα και τα έχουν ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ και αυτά και τους εκπαιδευτικούς καθώς είδαν πως αποκτήθηκε αυτή η βεβαίωση..τώρα επιστρέφουν εκ νέου να μπούνε στους πίνακες παρα το γεγονός ότι ΑΠΟΤΡΑΠΗΚΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠ' ΤΟ ΝΑ ΤΑ παρακολουθήσου όντας καταργημένη. τα όσα υπάρχοντα ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ καλώς, ΣΥΝΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΚΩΣ!!! Πως γίνεται να συναθροίζονται με το με το μεταπτυχιακό, όταν το μετ/κο δεν συναθροίζεται με το Διδακτορικό..Είναι τουλάχιστον κραυγαλέο το πλέον υποδεέστερο πτυχίο στην κλίμακα πτυχίων στην ειδική αγωγή του οποίου κριτήριο εισαγωγής ήταν συνήθως:σειρά προτεραιότητας, να προσμετράται στο ανώτερο!!! Το δε μετ/κο που όποιος έχει κάνει ένα αξιοπρεπές μετ/κο γνωρίζει πολύ καλά τα κριτήρια εισαγωγής και το κόπο να το τελειώσει να μην συναθροίζεται στο ανώτερο. Ίσως να καταθέταμε και το απολυτήριο Λυκείου προς μοριοδότηση... όσα ήδη υπάρχουν ας δεχτούμε πρόκειται για σεμινάρια που απέκτησαν εκπαιδευτικοί, συνάδελφοι μας και πρόσφεραν στην ειδική αγωγή όταν μεταπτυχιακά δεν υπήρχαν ή υπήρχαν ελάχιστα τμήματα που τα διοργάνωναν σαφώς και είναι λογικό να μοριοδοτηθούν με κάποιο τρόπο, αλλά όχι να συναθροίζονται!!! Και έτσι...σας παρακαλώ σκεφτείτε κάποιον με Διδακτορικό να παίρνει και τα μόρια του σεμιναρίου, έαν έχει, αλλά να μην παίρνει του μετ/κου!!! Είναι ξεκάθαρο πως ευνοούνται τα σεμινάρια σε βάρος όλων των άλλων προσόντων τελικά! Θα ήθελα πάρα πολύ να προσέξουμε τέλος ότι στο Νομοσχέδιο δεν αναφέρεται τίποτα για κατόχους 2 σεμιναρίων, διότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που έκαναν 2 φορές το σεμινάριο ειδικής αγωγής σε διαφορετικά πανεπιστήμια... μήπως τελικά πάρουν μόρια και από τα δύο;;;; Για ακόμη μία φορά ανοίγεται το θέμα Βοιομηχανοποίησης των σεμιναρίων και την συρροή εκπαιδευτικών με πτυχία ανώτερης βαθμίδας π.χ. Μετ/κο και διδακτορικό στην ειδική αγωγή να στρέφονται στην ανεύρεση σεμιναρίων!! Να επιστρέψουν δλδ να κάνουν κάτι κατώτερο του πτυχίου τους για να πάρουν το 1 ή 1,5 μόριο!! το οποίο ένα μόριο είναι πέντε μήνες εργασίας μιας και η μοριοδότηση προϋπηρεσίας είναι δυσανάλογη με αυτή της γνωστική κατάρτισης. Για να μην αδικείται λοιπόν κανείς γιατί όλοι όσοι έχουν και τα δύο δεν τα κατέκτησαν με τον ίδιο τρόπο και υπάρχουν πολλοί που κοπίασαν για αυτά ακόμη και για το σεμινάριο θεωρώ πιο δίκαιο: -είτε να συναθροίζονται τα μόρια όλων των πτυχίων είτε να λαμβάνεται υπόψη το ανώτερο, εφόσον πρόκειται για την ίδια ειδικότητα όπως ισχύει σε κάθε διαγωνισμό -η μοριοδότηση της προυπηρεσίας να έχει μεγαλύτερη απόκλιση από τίτλους μετ/κων-διδακτορικών Ελπίζω στην διόρθωση του φανερού λάθους, διότι μόνο λάθος και παράλειψη διασαφήνισης στο Νεο νομοσχέδιο μπορεί να είναι.Κάτι τέτοιο αφορά στην κλιμακωτή μοριοδότηση πτυχίων διαβάθμισης του ίδιου γνωστικού αντικειμένου που είθισται ανά τον κόσμο να ισχύει το ανώτερο ή όλα!!! Ευχαριστώ πολύ για την δυνατότητα να εκφράσω την άποψη μου