Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γιαννης Χ | 29 Νοεμβρίου 2009, 18:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Θέλετε και θέλουμε εκπαιδευτικούς που να τους αρέσει η δουλειά τους, να μεταβιβάζουν γνώσεις στους νέους-ες, να δείχνουν τρόπους αναζήτησης της γνωσης, αγάπη για τη γνωση, να έχουν μια δημοκρατική επικοινωνια με τους μαθητές/τριες, να αναδεικνύουν αξίες και τρόπους βελτίωσης της μάθησης. Θέλουμε εκπαιδευτικούς της τάξης και όχι εκπαιδευτικούς των γραφείων, ή εκπαιδευτικούς από ανάγκη μη έχοντας κάτι άλλο να κάνουν!! Δεν θέλουμε (νομίζω και σεις) εκπαιδευτικούς οι οποίοι οδήγηθηκαν ως τις αίθουσες λόγω ενδεχομενως επαγγελματικού προσανατολισμού ή οικογενειακής προτροπής!! Θέλω να πω, με τα λίγα παραπάνω, ότι οι εκπαιδευτικοί (οι μη μονιμοι) που βρίσκονται εδώ και χρόνια σε μια διαδικασια ωρομίσθιου ή αναπληρωτή (όχι σε ΙΕΚ, ΚΕΚ, κλπ), ακόμη και εκεινοι που διδασκουν σε Πανεπιστήμια-ΑΤΕΙ είναι επειδή πραγματικά αγαπούν και θέλουν αυτή την εργασία. Δεν είναι λογικο και φυσικό να έχουν μια πρωτοπορία στην έκπαιδευτική διαδικασία?? Άλλωστε έμπειροι δάσκαλοι-καθηγητές δεν προαγουν τη διδακτική (τουλάχιστο) διαδικασία?? Γιατι δεν θεσπίζετε ορθότερα κριτήρια στην επιλογή ωρομισθίων/αναπληρωτών, όπως 1)βαθμος πτυχίου, 2) μεταπτυχιακές σπουδες, 3) διδακτική προυπηρεσία (και πως αποκτήθηκε επίσημα) 4) χρονος κτησης πτυχίου κλπ και ανάρτηση όλων αυτων σε πίνακα στο διαδίκτυο και στις κατα τόπους Β-βαθμιες και Νομαρχίες.... Συμφωνώ να επιλέγονται εκπαιδευτικοι και μέσα από ΑΣΕΠ όχι για λόγους διαφάνειας αλλά να δίνεται ευκαιρία και σε νεότερους πτυχιούχους. Αλλά να δικαιώνονται (κατα κάποιο τρόπο) και όσοι ήδη βρισκονται σ' αυτη τη διαδικασία!! Γιατί π.χ. είναι προτιμητέος ένας που έγραψε καλύτερα στον ΑΣΕΠ επειδή π.χ. "έτυχε" να γνωρίζει τι είπε ο Piaget ενώ δε έχει ιδέα π.χ. πως να εκπαιδεύει ή να "διευθύνει" μια ταξη??!!! Παντού αναγνωρίζεται η διδακτική προυπηρεσία ως προσον, στην Ελλάδα δε τη χρειαζόμαστε (όταν υπάρχει) ??? Την αναγνωρίζουμε μονο ως συνταξιμο χρόνο??!!! Ευχαριστω για την αναγνωση Με τιμη Γιαννης Χ. Δρ Μαθηματικός