Η είσοδος των ΠΕ61/71 στα ΚΕΔΔΥ είναι άστοχη και αντιεπιστημονική. Η Διάγνωση και φυσικά η διαφοροδιάγνωση προϋποθέτει πολύ καλή γνώση της τυπικής ανάπτυξης του παιδιού.
Κατέχοντας μόνο γνώσεις ειδικής αγωγής ο αξιολογητής δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος. Η κάθε αξιολόγηση και επαναξιολόγηση του παιδιού και η πρόταση για τη σχολική δομή, προυποθέτει καλή γνώση της δομής και του σχολικού προγράμματος της γενικής τάξης.
Δεν είναι δυνατόν να γίνει σωστή διάγνωση και πρόταση φοίτησης εαν δεν υπάρχουν αυτές οι γνώσεις.
Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και σοβαρότητα.
Οι ΠΕ61/71 μπορούν να είναι χρήσιμοι στη στελέχωση των Ειδικών Σχολείων αλλά για τις υπόλοιπες δομές χρειάζονται επιπλέον γνώσεις που κατέχουν μόνο οι πτυχιούχοι γενικής παιδείας που έχουν αποκτήσει εξειδίκευση.
Αυτές οι διαφορές πρέπει να γίνουν κατανοητές από το νομοθέτη.
Η είσοδος των ΠΕ61/71 στα ΚΕΔΔΥ είναι άστοχη και αντιεπιστημονική. Η Διάγνωση και φυσικά η διαφοροδιάγνωση προϋποθέτει πολύ καλή γνώση της τυπικής ανάπτυξης του παιδιού. Κατέχοντας μόνο γνώσεις ειδικής αγωγής ο αξιολογητής δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος. Η κάθε αξιολόγηση και επαναξιολόγηση του παιδιού και η πρόταση για τη σχολική δομή, προυποθέτει καλή γνώση της δομής και του σχολικού προγράμματος της γενικής τάξης. Δεν είναι δυνατόν να γίνει σωστή διάγνωση και πρόταση φοίτησης εαν δεν υπάρχουν αυτές οι γνώσεις. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή και σοβαρότητα. Οι ΠΕ61/71 μπορούν να είναι χρήσιμοι στη στελέχωση των Ειδικών Σχολείων αλλά για τις υπόλοιπες δομές χρειάζονται επιπλέον γνώσεις που κατέχουν μόνο οι πτυχιούχοι γενικής παιδείας που έχουν αποκτήσει εξειδίκευση. Αυτές οι διαφορές πρέπει να γίνουν κατανοητές από το νομοθέτη.