Αυτός ο νόμος έρχεται να ακυρώσει σχεδόν ολοκληρωτικά τον προηγούμενο τουλάχιστον ως προς το άρθρο 22. Θα κατανοούσα αν η μεταστροφή αυτή ήταν προς εξομάλυνση αδικιών αλλα δυστυχώς έρχεται και εισάγει κατάφωρες αδικίες χωρίς μάλιστα καμια επιστημονική εξήγηση ακυρώνοντας ταυτόχρονα τους κόπους εκατοντάδων φοιτητών που πιστέψαμε στην δια βίου μάθηση και περαιτέρω εξιδίκευση.
Αρχικά δεν μπορώ να κατανοήσω την αντιμέτώπιση της δευτεροβάθμιας κατα τον ίδιο τρόπο με την πρωτοβάθμια. Εμεις της δευτεροβάθμιας νιώθουμε ότι σχεδόν δεν υπάρχουμε και αντιμετωπιζόμαστε συγκυριακά στο πλαίσιο της γενικής διευθέτησης των θεμάτων της πρωτοβάθμιας. Αν δεν το έχουν ξεχάσει ειδική αγωγή υπάρχει και στην ββαθμια εκπαίδευση που θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται με τον κατάλληλο τρόπο γιατι ΔΕΝ υπάρχει προπτυχιακός τίτλος σχολής που να (βγάζει) ειδικό παιδαγωγό.
Αναγνωρίζω την αγωνία όλων των συνάδελφων για εργασία και δεν θεωρώ ότι ειναι κακό να θέλει κάποιος να υπερασπιστεί τους κόπους του είτε αυτό λέγεται πολυετής προυπηρεσία,είτε σεμινάριο,είτε μεταπτυχιακο,διδακτορικο κτλ. Αυτό που ήρθαμε να συζητήσουμε εδω όμως είναι η κοινή λογική της επιλογής του κατάλληλου και εξειδικευμένου προσωπικού για τη στελέχωση της ΕΑΕ η οποία θε πρέπει να τεκμηριώνεται επιστημονικά σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις και στο πλαίσιο της συνέχισης του κράτους δικαίου.
-Η μοριοδότηση της προυπηρεσίας είναι πολύ μεγάλη και θα έπρεπε τουλάχιστον να περιοριστεί στο 0,1 διότι κατα αυτον τον τρόπο έχει αντίκρισμα η περαιτέρω εξιδίκευση στην ΕΑΕ και δίνει τη δυνατότητα και σε άλλους κατάλληλα καταρτισμένους εκπαιδευτικούς να μπορούν να εργαστούν.
-Το μεταπτυχιακό να λαμβάνει παραπάνω μοριοδότηση απο 15 μήνες πραγματικής προυπηρεσίας δλδ 4 μόρια και ανω. (Αν θέλουν να δουν συνάφειες και τρόπο απόκτησης εύλογο και επιθυμητό)
-Το διδακτορικό ή να συμψηφίζεται με τα επιπλέον προσόντα η να λαμβάνει ως ανώτατος τίτλος παραπάνω απο 6 μόρια. Δεν μπορεί να προσθέτεις σεμινάριο με μεταπτυχιακό και σχεδόν να φτάνεις τον διδάκτορα και να ακυρώνεις στον τελευταίο το μεταπτυχιακό του. Σε αυτό το σημείο να προσθέσω ότι όλοι οι καθηγητές στα πανεπιστήμια μας θεωρούνται κατώτεροι να διδάξουν στα σχολεία ή ακόμα χειρότερα πολύ ανώτεροι για αυτά.
-Ποια η αναγκαιότητα της σύνδεσης του βαθμού του βασικού πτυχίου με τα λαμβανόμενα μόρια; Αυτό θα είχε κάποια βάση αν όλες οι σχολές είχαν το ΙΔΙΟ πρόγραμμα σπουδών και τον ΙΔΙΟ βαθμό δυσκολίας όπως επίσης και υποχρεωτικό χρόνο περαίωσης του κύκλου σπουδών.
π.χ Εκπαιδευτικός με σεμινάριο και 5 χρόνια προυπηρεσίας και υποθετικό βαθμό πτυχίου 7. 1,5 σεμ+ 8,5 προυπηρ+ 2 πτυχίο= 12 μόρια
Εκπαιδευτικός με σεμινάριο, 2 χρόνια προυπηρ., μεταπτυχιακό και διδακτορικό και υποθετικό βαθμο πτυχίου. 7 1.5+3.4+0+6+2 = 12.9
(τι να σχολιάσεις;;) ο απόλυτος βαθμός εξειδίκευσης να υποβαθμίζεται κατα αυτόν τον τρόπο.
Για ποιό λόγο να μην υπάρχει αναλογική επιβράβευση αυτών που αποφάσισαν να περάσουν τα χρόνια τους στα θρανία και να εναρμονιστούν με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές τάσεις -που ο προηγούμενος νόμος όριζε και δικαιολογούσε- χωρις σε καμια περίπτωση να παραβιάζουν και να καταστρατηγούν τα δικαιώματα και των άλλων συναδελφων με προυπηρεσία; Δικαιοσύνη και εξισορρόπηση τάσεων θα μπορούσε να γίνει ακόμα και σε έναν δύσκολο γρίφο όπως το νομοσχέδιο αυτό, το θέμα είναι όμως πόσο μερίδιο έχει η κοινή λογική, πόσο η επιστημονική τεκμηρίωση και πόσο το πολιτικό κριτήριο.
Πραγματικά θλίβομαι γιατί βλέπω την αγωνία τόσων συναδέλφων για εργασία και που κάθε χρονια περνάμε το μαρτύριο της σταγόνας.
Επιτέλους ας ψηφιστεί ένας νόμος με σταθερά κριτήρια πρόσληψης, με γνώμονα την καταλληλότητα του εκπαιδευτικού για να ξέρουμε μερικοί ίσως και όλοι στους δύσκολους αυτούς καιρούς τι μέλλει γενέσθαι.
Σας ευχαριστώ.
Αυτός ο νόμος έρχεται να ακυρώσει σχεδόν ολοκληρωτικά τον προηγούμενο τουλάχιστον ως προς το άρθρο 22. Θα κατανοούσα αν η μεταστροφή αυτή ήταν προς εξομάλυνση αδικιών αλλα δυστυχώς έρχεται και εισάγει κατάφωρες αδικίες χωρίς μάλιστα καμια επιστημονική εξήγηση ακυρώνοντας ταυτόχρονα τους κόπους εκατοντάδων φοιτητών που πιστέψαμε στην δια βίου μάθηση και περαιτέρω εξιδίκευση. Αρχικά δεν μπορώ να κατανοήσω την αντιμέτώπιση της δευτεροβάθμιας κατα τον ίδιο τρόπο με την πρωτοβάθμια. Εμεις της δευτεροβάθμιας νιώθουμε ότι σχεδόν δεν υπάρχουμε και αντιμετωπιζόμαστε συγκυριακά στο πλαίσιο της γενικής διευθέτησης των θεμάτων της πρωτοβάθμιας. Αν δεν το έχουν ξεχάσει ειδική αγωγή υπάρχει και στην ββαθμια εκπαίδευση που θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται με τον κατάλληλο τρόπο γιατι ΔΕΝ υπάρχει προπτυχιακός τίτλος σχολής που να (βγάζει) ειδικό παιδαγωγό. Αναγνωρίζω την αγωνία όλων των συνάδελφων για εργασία και δεν θεωρώ ότι ειναι κακό να θέλει κάποιος να υπερασπιστεί τους κόπους του είτε αυτό λέγεται πολυετής προυπηρεσία,είτε σεμινάριο,είτε μεταπτυχιακο,διδακτορικο κτλ. Αυτό που ήρθαμε να συζητήσουμε εδω όμως είναι η κοινή λογική της επιλογής του κατάλληλου και εξειδικευμένου προσωπικού για τη στελέχωση της ΕΑΕ η οποία θε πρέπει να τεκμηριώνεται επιστημονικά σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις και στο πλαίσιο της συνέχισης του κράτους δικαίου. -Η μοριοδότηση της προυπηρεσίας είναι πολύ μεγάλη και θα έπρεπε τουλάχιστον να περιοριστεί στο 0,1 διότι κατα αυτον τον τρόπο έχει αντίκρισμα η περαιτέρω εξιδίκευση στην ΕΑΕ και δίνει τη δυνατότητα και σε άλλους κατάλληλα καταρτισμένους εκπαιδευτικούς να μπορούν να εργαστούν. -Το μεταπτυχιακό να λαμβάνει παραπάνω μοριοδότηση απο 15 μήνες πραγματικής προυπηρεσίας δλδ 4 μόρια και ανω. (Αν θέλουν να δουν συνάφειες και τρόπο απόκτησης εύλογο και επιθυμητό) -Το διδακτορικό ή να συμψηφίζεται με τα επιπλέον προσόντα η να λαμβάνει ως ανώτατος τίτλος παραπάνω απο 6 μόρια. Δεν μπορεί να προσθέτεις σεμινάριο με μεταπτυχιακό και σχεδόν να φτάνεις τον διδάκτορα και να ακυρώνεις στον τελευταίο το μεταπτυχιακό του. Σε αυτό το σημείο να προσθέσω ότι όλοι οι καθηγητές στα πανεπιστήμια μας θεωρούνται κατώτεροι να διδάξουν στα σχολεία ή ακόμα χειρότερα πολύ ανώτεροι για αυτά. -Ποια η αναγκαιότητα της σύνδεσης του βαθμού του βασικού πτυχίου με τα λαμβανόμενα μόρια; Αυτό θα είχε κάποια βάση αν όλες οι σχολές είχαν το ΙΔΙΟ πρόγραμμα σπουδών και τον ΙΔΙΟ βαθμό δυσκολίας όπως επίσης και υποχρεωτικό χρόνο περαίωσης του κύκλου σπουδών. π.χ Εκπαιδευτικός με σεμινάριο και 5 χρόνια προυπηρεσίας και υποθετικό βαθμό πτυχίου 7. 1,5 σεμ+ 8,5 προυπηρ+ 2 πτυχίο= 12 μόρια Εκπαιδευτικός με σεμινάριο, 2 χρόνια προυπηρ., μεταπτυχιακό και διδακτορικό και υποθετικό βαθμο πτυχίου. 7 1.5+3.4+0+6+2 = 12.9 (τι να σχολιάσεις;;) ο απόλυτος βαθμός εξειδίκευσης να υποβαθμίζεται κατα αυτόν τον τρόπο. Για ποιό λόγο να μην υπάρχει αναλογική επιβράβευση αυτών που αποφάσισαν να περάσουν τα χρόνια τους στα θρανία και να εναρμονιστούν με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές τάσεις -που ο προηγούμενος νόμος όριζε και δικαιολογούσε- χωρις σε καμια περίπτωση να παραβιάζουν και να καταστρατηγούν τα δικαιώματα και των άλλων συναδελφων με προυπηρεσία; Δικαιοσύνη και εξισορρόπηση τάσεων θα μπορούσε να γίνει ακόμα και σε έναν δύσκολο γρίφο όπως το νομοσχέδιο αυτό, το θέμα είναι όμως πόσο μερίδιο έχει η κοινή λογική, πόσο η επιστημονική τεκμηρίωση και πόσο το πολιτικό κριτήριο. Πραγματικά θλίβομαι γιατί βλέπω την αγωνία τόσων συναδέλφων για εργασία και που κάθε χρονια περνάμε το μαρτύριο της σταγόνας. Επιτέλους ας ψηφιστεί ένας νόμος με σταθερά κριτήρια πρόσληψης, με γνώμονα την καταλληλότητα του εκπαιδευτικού για να ξέρουμε μερικοί ίσως και όλοι στους δύσκολους αυτούς καιρούς τι μέλλει γενέσθαι. Σας ευχαριστώ.