Στις εξετάσεις τμημάτων ένταξης και παράλληλης στη δευτεροβάθμια πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι τα θέματα τα βάζουν από κοινού καθηγητές τάξης και καθηγητές ειδικής.Ο Ο νόμος οφείλει να καθιστά σαφές ότι η βαθμολόγηση-αξιολόγηση αποτιμά την επίτευξη διδακτικών στόχων ανά περίπτωση μαθητή κι όχι τις σωστές απαντήσεις στα διαγωνίσματα-εξετάσεις
Στις εξετάσεις τμημάτων ένταξης και παράλληλης στη δευτεροβάθμια πρέπει να είναι ξεκάθαρο ότι τα θέματα τα βάζουν από κοινού καθηγητές τάξης και καθηγητές ειδικής.Ο Ο νόμος οφείλει να καθιστά σαφές ότι η βαθμολόγηση-αξιολόγηση αποτιμά την επίτευξη διδακτικών στόχων ανά περίπτωση μαθητή κι όχι τις σωστές απαντήσεις στα διαγωνίσματα-εξετάσεις