• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΕΣΠΟΙΝΑ' | 2 Μαΐου 2014, 19:52

    Ζήσαμε για να το δούμε και αυτό!!! Οι άπειροι πτυχιούχοι βασικού πτυχίου ειδικής αγωγής να προτάσσονται εμπειρότατων εκπαιδευτικών με διδακτορικά και μεταπτυχιακά στην ειδική αγωγή ή μετεκπαίδευση στο Μαράσλειο, προσόντα με τα οποία τόσα χρόνια στηρίζουν την ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Ο κλάδος αυτός που εντάσσεται και ανήκει στην Παιδαγωγική θεωρεί τον εαυτό του τον καταλληλότερο και βαθύτερο γνώστη της ειδικής αγωγής και όχι μόνο. Θεωρεί ότι θα πρέπει να τακτοποιείται και στη γενική αγωγή με τον ίδιο τρόπο που όπως ισχυρίζεται κάνουν οι δάσκαλοι γενικής, στην ειδική. Με τη διαφορά όμως ότι ο δάσκαλος γενικής με εξειδίκευση στην ειδική, είναι ικανός να διδάξει και στα δύο πεδία, γιατί δεν παρέμεινε στα 4 έτη σπουδών αλλά έχει κάνει τουλάχιστον 6 ή 8 και κάποιοι και 10 έτη και στα δύο πεδία. Να μη σχολιάσουμε τα μόρια με τα οποία μπαίνει κανείς στα ΠΤΔΕ γενικής. Καμία σχέση! Η εξαρχής εξειδίκευση που έκαναν οι ΠΕ 71, είναι μία λάθος πολιτική προηγούμενων κυβερνήσεων που ποιος ξέρει τι κονδύλια θα ήθελαν να απορροφήσουν δημιουργώντας τα παιδαγωγικά ειδικής αγωγής και τι συμφέροντα εξυπηρετούσαν. Όλοι οι σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού, συμβουλεύουν τα παιδιά του Λυκείου, ποτέ να μη διαλέγουν σχολές εξαρχής εξειδικευμένες αλλά εκείνες που προσφέρουν την ολοκληρωμένη σφαιρική, επιστημονική γνώση και στη συνέχεια να εξειδικεύουν. Το ότι έκαναν αυτό το λάθος οι ΠΕ 71 και η πολιτεία κοιτάει πώς τώρα να τους βολέψει, δεν δικαιολογεί να προταχθούν από όλους ακόμη και από αυτούς με την επιπλέον γνώση. Σε ποιο σημείο του κόσμου προτάσσεται το βασικό πτυχίο από μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους; Ακόμη μια παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία!!! Και επιπλέον ας αφήσουν τη γνωστή καραμέλα για το εμπόριο μεταπτυχιακών τίτλων από Βουλγαρία, Ιταλία κ.λ.π. διότι ναι, υπάρχουν και αυτοί και χρέος της πολιτείας είναι να τους αξιολογήσει αλλά υπάρχουν και οι σοβαροί τίτλοι που αποκτώνται με κόπο και ιδρώτα και καλά θα κάνουν να μη μιλούν εάν δε γνωρίζουν!!! Αλλά αργά ή γρήγορα θα πάρουν θέση και οι καθηγητές Παν/μίου οι οποίοι ακολούθησαν την πορεία από το γενικό προς το ειδικό. Ξέχασα όμως! Οι ΠΕ 71, είναι "ειδικότεροι" και από εκείνους, αφού οι τελευταίοι με τα διδακτορικά τους, ενώ τους δίδαξαν, δεν είναι ικανοί να προταχθούν από αυτούς τους "ειδικότερους" των "ειδικών" εάν αποφασίσουν να υπηρετήσουν σε δομές της ΕΑ. Αίσχος πια! Τι σκοπιμότητες εξυπηρετούνται πάλι; Διότι όταν κάτι είναι τόσο εξόφθαλμα παράλογο, μόνο κάτι τέτοιο μπορεί να κρύβεται από πίσω. Να υπηρετεί κανείς στην ΕΑ μόνο βάσει ακαδημαϊκών προσόντων και κατά δεύτερο λόγο με την εμπειρία που και αυτή είναι πολύτιμη. Είναι τόσο ευαίσθητος χώρος για να παίζουμε παιχνίδια! Απειρία και δοκιμές πάνω σε αυτά τα παιδιά είναι ανεπίτρεπτα. Πλήρης πρόταξη των ακαδημαϊκών προσόντων και να δουλεύει όποιος είναι ο καλύτερος σε ένα χώρο. Εκφράσεις του τύπου "όλοι είμαστε το ίδιο, όλοι δάσκαλοι είμαστε" είναι παντελώς λανθασμένες, αφού εκείνοι δεν έχουν το βασικό τίτλο του δασκάλου που αποκτάται με τη γενική αγωγή (εκτός και εάν κάνουν μεταπτυχιακό στη γενική) και πολλοί παραμένουν σε ένα βασικό πτυχίο. Ε, λοιπόν δεν είμαστε όλοι ίδιοι!!! Κάποιοι έχουμε κοπιάσει πολύ περισσότερο!!! Οι γονείς θα βρεθούν απέναντί σας! Ευχαριστώ