Ειναι πραγματικά τρομακτικό αυτό που προσπαθείτε να κάνετε; Οι ΠΕ61 & ΠΕ71 τελικά είναι και μαθηματικοί και φιλόλογοι και δάσκαλοι και μουσικοί τίποτα άλλο?
Πώς γίνεται να τους βάζετε στη δευτεροβάθμια? Στα ΕΕΕΕΚ? Η λογική της καθολικής παιδαγωγικής κατάρτισης ισχύει όχι μόνο από τη πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια αλλά και αντίθετα. Δηλαδή γιατί δεν βάζουμε μαθηματικούς και φιλολόγους στη πρωτοβάθμια?
Όλοι οι συνάδελφοι των ΕΕΕΕΚ συμφωνούν ότι οι πρωτοβάθμια ανήκει στη πρωτοβάθμια και πουθενά αλλού.
Ειναι πραγματικά τρομακτικό αυτό που προσπαθείτε να κάνετε; Οι ΠΕ61 & ΠΕ71 τελικά είναι και μαθηματικοί και φιλόλογοι και δάσκαλοι και μουσικοί τίποτα άλλο? Πώς γίνεται να τους βάζετε στη δευτεροβάθμια? Στα ΕΕΕΕΚ? Η λογική της καθολικής παιδαγωγικής κατάρτισης ισχύει όχι μόνο από τη πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια αλλά και αντίθετα. Δηλαδή γιατί δεν βάζουμε μαθηματικούς και φιλολόγους στη πρωτοβάθμια? Όλοι οι συνάδελφοι των ΕΕΕΕΚ συμφωνούν ότι οι πρωτοβάθμια ανήκει στη πρωτοβάθμια και πουθενά αλλού.