Σημειώνεται ότι Καθηγητικές σχολές κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 2 παρ. 5 του ν. 1894/1990 (ΦΕΚ 110 Α'), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ.2 του ν. 3194/2003 (ΦΕΚ 267/20-11-2003 τ.Α'), για τους διορισμούς εκπαιδευτικών και τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών από το έτος 2004 και εφεξής, νοούνται τα πανεπιστημιακά τμήματα, των οποίων οι πτυχιούχοι διορίζονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τα άρθρα 12, 13 και 14 του ν. 1566/1985, χωρίς την απαίτηση πρόσθετου πτυχίου ή πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης, σε θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ01 Έως ΠΕ 40.
Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι η διάκριση μεταξύ ΕΕΠ που διαθέτει πτυχίο ΑΕΙ και καθηγητών των ανωτέρω κλάδων. Θεωρώ ότι είναι άδικο ένα μέλος του ΕΕΠ με πτυχίο ΑΕΙ να μην θεωρείται ότι έχει παιδαγωγική επάρκεια. Στην ειδική αγωγή δεν ισχύουν οι νόμοι της γενικής αγωγής αναφορικά με την παιδαγωγική επάρκεια;
Σημειώνεται ότι Καθηγητικές σχολές κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 2 παρ. 5 του ν. 1894/1990 (ΦΕΚ 110 Α'), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ.2 του ν. 3194/2003 (ΦΕΚ 267/20-11-2003 τ.Α'), για τους διορισμούς εκπαιδευτικών και τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών από το έτος 2004 και εφεξής, νοούνται τα πανεπιστημιακά τμήματα, των οποίων οι πτυχιούχοι διορίζονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σύμφωνα με τα άρθρα 12, 13 και 14 του ν. 1566/1985, χωρίς την απαίτηση πρόσθετου πτυχίου ή πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης, σε θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ01 Έως ΠΕ 40. Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι η διάκριση μεταξύ ΕΕΠ που διαθέτει πτυχίο ΑΕΙ και καθηγητών των ανωτέρω κλάδων. Θεωρώ ότι είναι άδικο ένα μέλος του ΕΕΠ με πτυχίο ΑΕΙ να μην θεωρείται ότι έχει παιδαγωγική επάρκεια. Στην ειδική αγωγή δεν ισχύουν οι νόμοι της γενικής αγωγής αναφορικά με την παιδαγωγική επάρκεια;