Κανένας λόγος δεν γίνεται σχετικά με την Παιδαγωγική Επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ) και την μοριοδότησή της στις τεχνικές ειδικότητες.
Με ποιο τρόπο δηλαδή θα μπούνε σε τάξη εκπαιδευτικοί, και πως ακριβώς δίνουμε σε κάποιον τον τίτλο του εκπαιδευτικού όταν δεν κατέχει τη στοιχειώδη εκπαιδευτική επάρκεια...
Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κατσαβίδια, δεν δουλεύουμε μόνοι μέσα στα θερμοκήπια καιτα εργαστήρια, αλλά με παιδιά, τα οποία μάλιστα εκπαιδεύονται ακόμη πιο δύσκολα από εκείνα της γενικής εκπαίδευσης!!!
Εάν το να προτάσσονται ήταν αδικία το ίδιο άδικο είναι να μην λαμβάνονται καθόλου υπόψη. Τα σεμινάρια δε, της ντροπής δεν μπορούν να εξασφαλίσουν παιδαγωγική επάρκεια. Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν κάνει και ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.
--η ΑΣΠΑΙΤΕ οφείλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μοριοδοτείται, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!!!!!
Κανένας λόγος δεν γίνεται σχετικά με την Παιδαγωγική Επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ) και την μοριοδότησή της στις τεχνικές ειδικότητες. Με ποιο τρόπο δηλαδή θα μπούνε σε τάξη εκπαιδευτικοί, και πως ακριβώς δίνουμε σε κάποιον τον τίτλο του εκπαιδευτικού όταν δεν κατέχει τη στοιχειώδη εκπαιδευτική επάρκεια... Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κατσαβίδια, δεν δουλεύουμε μόνοι μέσα στα θερμοκήπια καιτα εργαστήρια, αλλά με παιδιά, τα οποία μάλιστα εκπαιδεύονται ακόμη πιο δύσκολα από εκείνα της γενικής εκπαίδευσης!!! Εάν το να προτάσσονται ήταν αδικία το ίδιο άδικο είναι να μην λαμβάνονται καθόλου υπόψη. Τα σεμινάρια δε, της ντροπής δεν μπορούν να εξασφαλίσουν παιδαγωγική επάρκεια. Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν κάνει και ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. --η ΑΣΠΑΙΤΕ οφείλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να μοριοδοτείται, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!!!!!!!