Είμαι Φυσικοθεραπευτής πολλά χρόνια ιδιώτης και τα τελευταία χρόνια σε ειδικά σχολεία.
Η ειδικότητα ΠΕ 28 φυσικοθεραπείας 1).πρέπει να είναι από τις πρωτεύοντες άσχετα αν ζητάν ή όχι οι διευθυντές των σχολείων, και να μην είναι στην κρίση του ΠΥΣΕΕΠ, πόσοι θα τοποθετηθούν...αλλά φίξ...κάθε ειδικό σχολείο να έχει έναν φυσικοθεραπευτή..
2)οι προτάσεις από τις αξιολογήσεις των φυσικοθεραπευτών(ποια και πόσα παιδιά χρήζουν φυσικοθεραπείας) να είναι κριτήριο, αν χρειάζεται ένα σχολείο τοποθέτηση φυσικοθεραπευτή ή όχι.Δεδομένου ότι αρκετά παιδιά με αναπηρία έχουν αρκετά κινητικά και μυοσκελετικά προβλήματα
Μέχρι τώρα αυτό γίνονταν ανάλογα με πόσα παιδιά είναι σε αναπηρικό καροτσάκι,...αγνοώντας όλα τα άλλα παιδιά με κινητικά προβλήματα..((πρέπει να είναι κάποιο παιδί σε αναπηρικό αμαξίδιο για να χρήζει φυσικοθεραπείας??τι γίνεται με τα άλλα παιδιά?
3) είναι αδιανόητο τα Κεδδυ να μην στελεχώνονται από τους ειδικούς της κίνησης(φυσικοθεραπευτές).
4) Οι προσλήψεις των αναπληρωτών ΕΕΠ ΕΒΠ να έρχονται ονομαστικά από το υπουργείο για την αντίστοιχη περιφέρεια για να μην μπορεί να αυθαιρετεί καμιά περιφέρεια.
5) Η αξιολόγηση των ειδικοτήτων ΕΕΠ να μην γίνεται από τον Σύμβουλο ειδικής αγωγής ((ΓΙΑΤΊ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙς ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙς Π.Χ. Φυσικοθεραπείας, λογοθεραπείας, κ.τ.λ))ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΕΙ ΤΗΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
Είμαι Φυσικοθεραπευτής πολλά χρόνια ιδιώτης και τα τελευταία χρόνια σε ειδικά σχολεία. Η ειδικότητα ΠΕ 28 φυσικοθεραπείας 1).πρέπει να είναι από τις πρωτεύοντες άσχετα αν ζητάν ή όχι οι διευθυντές των σχολείων, και να μην είναι στην κρίση του ΠΥΣΕΕΠ, πόσοι θα τοποθετηθούν...αλλά φίξ...κάθε ειδικό σχολείο να έχει έναν φυσικοθεραπευτή.. 2)οι προτάσεις από τις αξιολογήσεις των φυσικοθεραπευτών(ποια και πόσα παιδιά χρήζουν φυσικοθεραπείας) να είναι κριτήριο, αν χρειάζεται ένα σχολείο τοποθέτηση φυσικοθεραπευτή ή όχι.Δεδομένου ότι αρκετά παιδιά με αναπηρία έχουν αρκετά κινητικά και μυοσκελετικά προβλήματα Μέχρι τώρα αυτό γίνονταν ανάλογα με πόσα παιδιά είναι σε αναπηρικό καροτσάκι,...αγνοώντας όλα τα άλλα παιδιά με κινητικά προβλήματα..((πρέπει να είναι κάποιο παιδί σε αναπηρικό αμαξίδιο για να χρήζει φυσικοθεραπείας??τι γίνεται με τα άλλα παιδιά? 3) είναι αδιανόητο τα Κεδδυ να μην στελεχώνονται από τους ειδικούς της κίνησης(φυσικοθεραπευτές). 4) Οι προσλήψεις των αναπληρωτών ΕΕΠ ΕΒΠ να έρχονται ονομαστικά από το υπουργείο για την αντίστοιχη περιφέρεια για να μην μπορεί να αυθαιρετεί καμιά περιφέρεια. 5) Η αξιολόγηση των ειδικοτήτων ΕΕΠ να μην γίνεται από τον Σύμβουλο ειδικής αγωγής ((ΓΙΑΤΊ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙς ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙς Π.Χ. Φυσικοθεραπείας, λογοθεραπείας, κ.τ.λ))ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΤΕΙ ΤΗΣ ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ