Είναι εντελώς παράλογο να προηγούνται στον πίνακα άτομα με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Πουθενά σε κανένα πίνακα δεν συμβαίνει αυτό. Γιατί θα πρέπει να συζητάμε και να αναλύουμε τα αυτονόητά? Αν είναι έτσι θα πρέπει να διεκδικήσουμε και εμείς οι οποίοι το βασικό πτυχίο μας είναι στην ειδική αγωγή να μπαίνουμε στον πίνακα της γενικής αγωγής. Για να μην πούμε ότι πριν «μπουκώσει» ο πίνακας της γενικής αγωγής κανένας δάσκαλος γενικής δεν ενδιαφερόταν για την ειδική. Όλοι έσπευσαν να κάνουν μεταπτυχιακά στη Βουλγαρία και την Ιταλία για καθαρά ωφελιμιστικούς σκοπούς και όχι γιατί πραγματικά ενδιαφέρονταν για την εξειδίκευση στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Είναι εντελώς παράλογο να προηγούνται στον πίνακα άτομα με μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Πουθενά σε κανένα πίνακα δεν συμβαίνει αυτό. Γιατί θα πρέπει να συζητάμε και να αναλύουμε τα αυτονόητά? Αν είναι έτσι θα πρέπει να διεκδικήσουμε και εμείς οι οποίοι το βασικό πτυχίο μας είναι στην ειδική αγωγή να μπαίνουμε στον πίνακα της γενικής αγωγής. Για να μην πούμε ότι πριν «μπουκώσει» ο πίνακας της γενικής αγωγής κανένας δάσκαλος γενικής δεν ενδιαφερόταν για την ειδική. Όλοι έσπευσαν να κάνουν μεταπτυχιακά στη Βουλγαρία και την Ιταλία για καθαρά ωφελιμιστικούς σκοπούς και όχι γιατί πραγματικά ενδιαφέρονταν για την εξειδίκευση στο συγκεκριμένο αντικείμενο.