Είναι εντελώς παράλογο όταν σε ένα σχολείο λειτουργεί Τ.Ε. να μην χορηγείται παράλληλη στήριξη. Πως μπορεί ο δάσκαλος του τμήματος ένταξης να κάνει μάθημα στα διαγνωσμένα παιδιά που έχει αναλάβει και ταυτόχρονα να κάνει κα παράλληλη στήριξη σε κάποιον μαθητή που έχει μεγάλη ανάγκη από την παρουσία δεύτερου εκπαιδευτικού στην τάξη ώστε να μπορέσει να προχωρήσει και να συμβαδίσει με τους υπόλοιπους συμμαθητές του. Πρακτικά θεωρώ ότι είναι αδύνατο. Από την άλλη, εφόσον ό δάσκαλος παράλληλης στήριξης είναι στη διάθεση του σχολείου, πως θα μπορέσει να μοιράσει τις ώρες του και τις ακαδημαϊκές απαιτήσεις σε περισσότερους του ενός μαθητή?
Είναι εντελώς παράλογο όταν σε ένα σχολείο λειτουργεί Τ.Ε. να μην χορηγείται παράλληλη στήριξη. Πως μπορεί ο δάσκαλος του τμήματος ένταξης να κάνει μάθημα στα διαγνωσμένα παιδιά που έχει αναλάβει και ταυτόχρονα να κάνει κα παράλληλη στήριξη σε κάποιον μαθητή που έχει μεγάλη ανάγκη από την παρουσία δεύτερου εκπαιδευτικού στην τάξη ώστε να μπορέσει να προχωρήσει και να συμβαδίσει με τους υπόλοιπους συμμαθητές του. Πρακτικά θεωρώ ότι είναι αδύνατο. Από την άλλη, εφόσον ό δάσκαλος παράλληλης στήριξης είναι στη διάθεση του σχολείου, πως θα μπορέσει να μοιράσει τις ώρες του και τις ακαδημαϊκές απαιτήσεις σε περισσότερους του ενός μαθητή?