- Η διαγνωστική ομάδα του ΚΕΔΔΥ πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις ειδικότητες! Κινητικά προβλήματα, σπαστικότητα, αδεξιότητα ακόμη και σκολιώσεις και άλλα μυοσκελετικά ποιος θα τα αξιολογεί; Προβλήματα στην λεπτή κινητικότητα, στην διαχείριση και οργάνωση του χώρου και χρόνου ποιος; Θέματα που προκύπτουν από μια φυσική-κλινική αξιολόγηση, όπως παχυσαρκίες, θέματα υγιεινής, δυσκοιλιότητες, όλα τα δευτερογενή προβλήματα που προκύπτουν από την εγκεφαλική παράλυση, δυσκαταποσίες, εισροφήσεις, αναπνευστικά, δερματικά προβλήματα, κλπ,; Οι γιατροί ασχολούνται με τις συγκεκριμένες διαγνώσεις μόνο που αξιολογούν και είναι της ειδικότητάς τους, όχι με το σύνολο των προβλημάτων του παιδιού. Όλες οι ειδικότητες πρέπει να μπορούν να βοηθήσουν σε μια ορθή και ολοκληρωμένη αξιολόγηση. Επίσης χρειάζεται εκπαίδευση και ενίσχυση του έργου του ΚΕΔΔΥ. Όλες αυτές οι αρμοδιότητές του για να γίνουν χρειάζονται και περισσότερα ΚΕΔΔΥ και περισσότερο καταρτισμένο έμπειρο προσωπικό!
- Οι ΕΔΕΑΥ δεν γίνεται να λειτουργούν με το μόνιμο προσωπικό των ΣΜΕΑΕ θα αποδυναμωθούν τα σχολεία. Εάν οι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί υπηρετούν σε σχολείο με 50 παιδιά, πως θα διαμορφώσουν συνθήκες να ασχοληθούν και με την αξιολόγηση μαθητών άλλων 5-7 σχολείων; Αποδυναμώνεται το έργο τους και οι υπηρεσίες και στους δύο τομείς. Οι ομάδες ΕΔΕΑΥ να αποτελούν ξεχωριστό κομμάτι του προσωπικού των ΣΜΕΑΕ.
- Η ειδικότητα του παιδοαναπτυξιολόγου είναι επίσης σημαντική για την διαγνωστική ομάδα των ΚΕΔΔΥ. Ο αναπτυξιολόγος είναι αυτός που ελέγχει και αξιολογεί τις κινητικές, ακουστικές, κοινωνικές, γλωσσικές, οπτικοκινητικές και κριτικές δεξιότητες του παιδιού.
- Η διαγνωστική ομάδα του ΚΕΔΔΥ πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις ειδικότητες! Κινητικά προβλήματα, σπαστικότητα, αδεξιότητα ακόμη και σκολιώσεις και άλλα μυοσκελετικά ποιος θα τα αξιολογεί; Προβλήματα στην λεπτή κινητικότητα, στην διαχείριση και οργάνωση του χώρου και χρόνου ποιος; Θέματα που προκύπτουν από μια φυσική-κλινική αξιολόγηση, όπως παχυσαρκίες, θέματα υγιεινής, δυσκοιλιότητες, όλα τα δευτερογενή προβλήματα που προκύπτουν από την εγκεφαλική παράλυση, δυσκαταποσίες, εισροφήσεις, αναπνευστικά, δερματικά προβλήματα, κλπ,; Οι γιατροί ασχολούνται με τις συγκεκριμένες διαγνώσεις μόνο που αξιολογούν και είναι της ειδικότητάς τους, όχι με το σύνολο των προβλημάτων του παιδιού. Όλες οι ειδικότητες πρέπει να μπορούν να βοηθήσουν σε μια ορθή και ολοκληρωμένη αξιολόγηση. Επίσης χρειάζεται εκπαίδευση και ενίσχυση του έργου του ΚΕΔΔΥ. Όλες αυτές οι αρμοδιότητές του για να γίνουν χρειάζονται και περισσότερα ΚΕΔΔΥ και περισσότερο καταρτισμένο έμπειρο προσωπικό! - Οι ΕΔΕΑΥ δεν γίνεται να λειτουργούν με το μόνιμο προσωπικό των ΣΜΕΑΕ θα αποδυναμωθούν τα σχολεία. Εάν οι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί υπηρετούν σε σχολείο με 50 παιδιά, πως θα διαμορφώσουν συνθήκες να ασχοληθούν και με την αξιολόγηση μαθητών άλλων 5-7 σχολείων; Αποδυναμώνεται το έργο τους και οι υπηρεσίες και στους δύο τομείς. Οι ομάδες ΕΔΕΑΥ να αποτελούν ξεχωριστό κομμάτι του προσωπικού των ΣΜΕΑΕ. - Η ειδικότητα του παιδοαναπτυξιολόγου είναι επίσης σημαντική για την διαγνωστική ομάδα των ΚΕΔΔΥ. Ο αναπτυξιολόγος είναι αυτός που ελέγχει και αξιολογεί τις κινητικές, ακουστικές, κοινωνικές, γλωσσικές, οπτικοκινητικές και κριτικές δεξιότητες του παιδιού.