Οι δάσκαλοι γενικής αγωγής έχουν λάβει θεωρητική κατάρτιση, σχετική με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από τα Πανεπιστημιακά Τμήματα στα οποία έχουν φοιτήσει σε προπτυχιακό , αλλά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Ένας δάσκαλος γενικής αγωγής εκπαιδεύεται, ώστε να είναι δάσκαλος για όλα τα παιδιά, όχι μόνο για αυτά που δεν έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης, δε στερείται πρακτικής εξάσκησης, την οποία αποκτά και κατά τη διάρκεια της πρακτικής του ως φοιτητής , αλλά κυρίως μέσα στη γενική τάξη , στην οποία έχει να διαχειριστεί ένα «μωσαϊκό» παιδιών. Η εξάσκηση στην πράξη μεγιστοποιείται για όσους εκπαιδευτικούς έχουν προϋπηρεσία σε δομές ειδικής αγωγής, όπως την παράλληλη στήριξη.
Η «καρδιά» του τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «χτυπά» μέσα στον «κορμό» της Γενικής Εκπαίδευσης. Με άλλα λόγια, η ειδική αγωγή είναι κομμάτι της γενικής αγωγής, εμπεριέχεται σε αυτήν .Συνεπώς, ένας δάσκαλος γενικής αγωγής με επιπλέον ειδίκευση στην ειδική αγωγή, δεν είναι ο πλέον ικανός να διαχειριστεί με επιτυχία την οποιαδήποτε εκπαιδευτική ανάγκη ενός μαθητή και να κάνει πράξη την ένταξή του στη γενική τάξη ;
Σχετικά με το σχέδιο νόμου, δεν πιστεύετε ότι είναι πολύ άδικο να εφαρμοστεί η διάταξη της κατάργησης της προτεραιότητας των κατόχων μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην ειδική εκπαίδευση έτσι αιφνιδιαστικά; Θέλω να πω εμείς που τελειώσαμε τα μεταπτυχιακά μας ενώ εργαζόμασταν στην παράλληλη στήριξη, που καταβάλαμε τόσο κόπο να υποστούμε τις συνέπειες της εξέλιξης αυτής; Είναι δυνατόν , να ακυρώνεται με τον τρόπο αυτό η προσπάθειά μας;
Δεν είναι άδικο ,επίσης, να προηγούνται στην κατάταξη στον πίνακα ειδικής αγωγής οι νέοι απόφοιτοι των Τμημάτων των Πανεπιστημίων Μακεδονίας και Βόλου που δεν έχουν προϋπηρεσία σε σχέση με άλλους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής που έχουν προϋπηρεσία; Ένας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακές σπουδές και τρία τουλάχιστον έτη προϋπηρεσίας δεν είναι πιο έμπειρος από έναν άλλον με ένα μόνο πτυχίο και μηδενική προϋπηρεσία;
Συνοψίζοντας, θα πρότεινα οι κάτοχοι μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων να προηγούνται των εκπαιδευτικών με την ίδια προϋπηρεσία, ανεξαρτήτως βασικού πτυχίου. Φυσικά να υπάρχει μοριοδότηση και των άλλων κριτηρίων που αναφέρονται (βαθμός πτυχίου, κλπ.). Σε διαφορετική περίπτωση θα προτάσσονται εκπαιδευτικοί με μηδενική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που έχουν προϋπηρεσία. Το γεγονός αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να υφίσταται διαχωρισμός των εκπαιδευτικών και μη ισότιμη αντιμετώπισή τους.
Οι δάσκαλοι γενικής αγωγής έχουν λάβει θεωρητική κατάρτιση, σχετική με τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από τα Πανεπιστημιακά Τμήματα στα οποία έχουν φοιτήσει σε προπτυχιακό , αλλά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Ένας δάσκαλος γενικής αγωγής εκπαιδεύεται, ώστε να είναι δάσκαλος για όλα τα παιδιά, όχι μόνο για αυτά που δεν έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης, δε στερείται πρακτικής εξάσκησης, την οποία αποκτά και κατά τη διάρκεια της πρακτικής του ως φοιτητής , αλλά κυρίως μέσα στη γενική τάξη , στην οποία έχει να διαχειριστεί ένα «μωσαϊκό» παιδιών. Η εξάσκηση στην πράξη μεγιστοποιείται για όσους εκπαιδευτικούς έχουν προϋπηρεσία σε δομές ειδικής αγωγής, όπως την παράλληλη στήριξη. Η «καρδιά» του τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «χτυπά» μέσα στον «κορμό» της Γενικής Εκπαίδευσης. Με άλλα λόγια, η ειδική αγωγή είναι κομμάτι της γενικής αγωγής, εμπεριέχεται σε αυτήν .Συνεπώς, ένας δάσκαλος γενικής αγωγής με επιπλέον ειδίκευση στην ειδική αγωγή, δεν είναι ο πλέον ικανός να διαχειριστεί με επιτυχία την οποιαδήποτε εκπαιδευτική ανάγκη ενός μαθητή και να κάνει πράξη την ένταξή του στη γενική τάξη ; Σχετικά με το σχέδιο νόμου, δεν πιστεύετε ότι είναι πολύ άδικο να εφαρμοστεί η διάταξη της κατάργησης της προτεραιότητας των κατόχων μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων στην ειδική εκπαίδευση έτσι αιφνιδιαστικά; Θέλω να πω εμείς που τελειώσαμε τα μεταπτυχιακά μας ενώ εργαζόμασταν στην παράλληλη στήριξη, που καταβάλαμε τόσο κόπο να υποστούμε τις συνέπειες της εξέλιξης αυτής; Είναι δυνατόν , να ακυρώνεται με τον τρόπο αυτό η προσπάθειά μας; Δεν είναι άδικο ,επίσης, να προηγούνται στην κατάταξη στον πίνακα ειδικής αγωγής οι νέοι απόφοιτοι των Τμημάτων των Πανεπιστημίων Μακεδονίας και Βόλου που δεν έχουν προϋπηρεσία σε σχέση με άλλους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής που έχουν προϋπηρεσία; Ένας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακές σπουδές και τρία τουλάχιστον έτη προϋπηρεσίας δεν είναι πιο έμπειρος από έναν άλλον με ένα μόνο πτυχίο και μηδενική προϋπηρεσία; Συνοψίζοντας, θα πρότεινα οι κάτοχοι μεταπτυχιακών ή διδακτορικών τίτλων να προηγούνται των εκπαιδευτικών με την ίδια προϋπηρεσία, ανεξαρτήτως βασικού πτυχίου. Φυσικά να υπάρχει μοριοδότηση και των άλλων κριτηρίων που αναφέρονται (βαθμός πτυχίου, κλπ.). Σε διαφορετική περίπτωση θα προτάσσονται εκπαιδευτικοί με μηδενική προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που έχουν προϋπηρεσία. Το γεγονός αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να υφίσταται διαχωρισμός των εκπαιδευτικών και μη ισότιμη αντιμετώπισή τους.