Όσον αφορά στο συγκεκριμένο άρθρο, θεωρώ ότι η δημιουργία ενός ενιαίου πίνακα αναπληρωτών με διαφορετικά κριτήρια για τους εκπαιδευτικούς οδηγεί σε ανταγωνισμό ανθρώπους, που έχουν προσφέρει στην εκπαίδευση και απομακρύνεται από την ευρύτερη φιλοσοφία/κατεύθυνση του νομοσχεδίου για εναρμόνιση της νομοθεσίας της ειδικής με τη γενική εκπαίδευση.
Τα κριτήρια που ισχύουν για την κατάταξη όλων των αναπληρωτών της εκπαίδευσης είναι η προϋπηρεσία και ο βαθμός σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Μέχρι να διεξαχθούν νέοι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών και να υπάρξουν μοριοδοτήσεις ποικίλων κριτηρίων (ακαδημαϊκών, κοινωνικών κτλ.), όπως ορίζει ο ν.3848/2010-άρθρα 2 και 3, αυτά είναι τα κριτήρια κατάταξης για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.
Με βάση το πτυχίο να δημιουργηθεί ξεχωριστός πίνακας κατάταξης για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ60-ΠΕ70 και για τους αναπληρωτές
εκπαιδευτικούς ΠΕ61-ΠΕ71. η κατάταξη των εκπαιδευτικών να γίνεται με βάση τα ισχύοντα κριτήρια για όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών.
ο πίνακας των εκπαιδευτικών ΠΕ61-ΠΕ71, οι οποίοι έχουν το βασικό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ, θα πρέπει να εξαντλείται και στη συνέχεια να γίνονται προσλήψεις από τον επικουρικό πίνακα ΠΕ60-ΠΕ70. ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!
Τα κριτήρια κατάταξης στους πίνακες αναπληρωτών να είναι αυτά που ισχύουν για όλους τους εκπαιδευτικούς. Οποιαδήποτε μοριοδότηση κριτηρίων θα πρέπει να ισχύσει για το σύνολο των εκπαιδευτικών και όχι μόνο για τη στελέχωση της ΕΑΕ.
Όσον αφορά στο συγκεκριμένο άρθρο, θεωρώ ότι η δημιουργία ενός ενιαίου πίνακα αναπληρωτών με διαφορετικά κριτήρια για τους εκπαιδευτικούς οδηγεί σε ανταγωνισμό ανθρώπους, που έχουν προσφέρει στην εκπαίδευση και απομακρύνεται από την ευρύτερη φιλοσοφία/κατεύθυνση του νομοσχεδίου για εναρμόνιση της νομοθεσίας της ειδικής με τη γενική εκπαίδευση. Τα κριτήρια που ισχύουν για την κατάταξη όλων των αναπληρωτών της εκπαίδευσης είναι η προϋπηρεσία και ο βαθμός σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Μέχρι να διεξαχθούν νέοι διαγωνισμοί ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών και να υπάρξουν μοριοδοτήσεις ποικίλων κριτηρίων (ακαδημαϊκών, κοινωνικών κτλ.), όπως ορίζει ο ν.3848/2010-άρθρα 2 και 3, αυτά είναι τα κριτήρια κατάταξης για όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Με βάση το πτυχίο να δημιουργηθεί ξεχωριστός πίνακας κατάταξης για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ60-ΠΕ70 και για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ΠΕ61-ΠΕ71. η κατάταξη των εκπαιδευτικών να γίνεται με βάση τα ισχύοντα κριτήρια για όλους τους κλάδους εκπαιδευτικών. ο πίνακας των εκπαιδευτικών ΠΕ61-ΠΕ71, οι οποίοι έχουν το βασικό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ, θα πρέπει να εξαντλείται και στη συνέχεια να γίνονται προσλήψεις από τον επικουρικό πίνακα ΠΕ60-ΠΕ70. ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ! Τα κριτήρια κατάταξης στους πίνακες αναπληρωτών να είναι αυτά που ισχύουν για όλους τους εκπαιδευτικούς. Οποιαδήποτε μοριοδότηση κριτηρίων θα πρέπει να ισχύσει για το σύνολο των εκπαιδευτικών και όχι μόνο για τη στελέχωση της ΕΑΕ.