Είμαι εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης και θεωρώ απαράδεκτο να μην χορηγείται παράλληλη στήριξη όπου λειτουργεί τμήμα ένταξης. Πολλά παιδιά δεν έχουν μόνο μαθησιακές δυσκολίες αλλά και προβλήματα συμπεριφοράς. Το Τ.Ε δεν μπορεί να βοηθήσει ένα παιδί που έχει μόνο προβλήματα συμπεριφοράς και πρόβλημα στην κοινωνικοποίηση του αλλά ακριβώς το αντίθετο να μεγαλώσει κι άλλο το πρόβλημα της κοινωνικοποίησης του.
Είμαι εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης και θεωρώ απαράδεκτο να μην χορηγείται παράλληλη στήριξη όπου λειτουργεί τμήμα ένταξης. Πολλά παιδιά δεν έχουν μόνο μαθησιακές δυσκολίες αλλά και προβλήματα συμπεριφοράς. Το Τ.Ε δεν μπορεί να βοηθήσει ένα παιδί που έχει μόνο προβλήματα συμπεριφοράς και πρόβλημα στην κοινωνικοποίηση του αλλά ακριβώς το αντίθετο να μεγαλώσει κι άλλο το πρόβλημα της κοινωνικοποίησης του.