Η αλλαγή ενός νόμου με ένα καινούργιο οφείλει να γίνεται για να βελτιώσει περασμένες αδικίες και να προάγει στη περίπτωσή μας το λειτούργημα του εκπαιδευτικού. Με την μοριοδότηση όμως των 0,2 μορίων ανά μήνα προϋπηρεσίας πως θα μπορούσε να συμβεί αυτό;
Γνωρίζουμε όλοι τη κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και ότι όλοι οι μορφωμένοι και άρτια καταρτισμένοι νέοι αυτού του τόπου έφυγαν για να προσφέρουν τις υψηλές υπηρεσίες τους σε χώρες που μπορούν να τους ανταμείψουν ανάλογα.
Είναι αναμφισβήτητα πολύ χρονοβόρο, κοπιαστικό και δαπανηρό να λάβει ένας νέος σήμερα την κατάλληλη εξειδίκευση προκειμένου να μπορέσει να γίνει ένας άρτιος επαγγελματίας και στη περίπτωσή μας και καλός παιδαγωγός.
Με τα 0,2 μόρια όμως που δίνονται στην προϋπηρεσία εξισώνεται ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών με 15 μήνες εργασίας. Αλήθεια γιατί να μπει κάποιος πλέον σε αυτή τη χώρα στη διαδικασία να κοπιάσει για να δώσει τα μέγιστα στην εκπαίδευση εφόσον μπορεί να εργασθεί με λιγότερα προσόντα αφού αυτά πλέον προτάσσονται;
Το πραγματικό ερώτημα προς τους συντάκτες του νέου σχεδίου νόμου είναι τι είδους εκπαιδευτικούς έχει ανάγκη αυτή η χώρα. Χρειάζεται πραγματικά συνεχή εξειδίκευση και επιμόρφωση από εκπαιδευτικούς με όρεξη για δουλειά;
Το ρητορικό αυτό ερώτημα θα απαντηθεί σύντομα μέσω του τελικού νόμου.
Η αλλαγή ενός νόμου με ένα καινούργιο οφείλει να γίνεται για να βελτιώσει περασμένες αδικίες και να προάγει στη περίπτωσή μας το λειτούργημα του εκπαιδευτικού. Με την μοριοδότηση όμως των 0,2 μορίων ανά μήνα προϋπηρεσίας πως θα μπορούσε να συμβεί αυτό; Γνωρίζουμε όλοι τη κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα και ότι όλοι οι μορφωμένοι και άρτια καταρτισμένοι νέοι αυτού του τόπου έφυγαν για να προσφέρουν τις υψηλές υπηρεσίες τους σε χώρες που μπορούν να τους ανταμείψουν ανάλογα. Είναι αναμφισβήτητα πολύ χρονοβόρο, κοπιαστικό και δαπανηρό να λάβει ένας νέος σήμερα την κατάλληλη εξειδίκευση προκειμένου να μπορέσει να γίνει ένας άρτιος επαγγελματίας και στη περίπτωσή μας και καλός παιδαγωγός. Με τα 0,2 μόρια όμως που δίνονται στην προϋπηρεσία εξισώνεται ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών με 15 μήνες εργασίας. Αλήθεια γιατί να μπει κάποιος πλέον σε αυτή τη χώρα στη διαδικασία να κοπιάσει για να δώσει τα μέγιστα στην εκπαίδευση εφόσον μπορεί να εργασθεί με λιγότερα προσόντα αφού αυτά πλέον προτάσσονται; Το πραγματικό ερώτημα προς τους συντάκτες του νέου σχεδίου νόμου είναι τι είδους εκπαιδευτικούς έχει ανάγκη αυτή η χώρα. Χρειάζεται πραγματικά συνεχή εξειδίκευση και επιμόρφωση από εκπαιδευτικούς με όρεξη για δουλειά; Το ρητορικό αυτό ερώτημα θα απαντηθεί σύντομα μέσω του τελικού νόμου.