Συγγνώμη Κατερίνα (1 Μαΐου 2014, 11:17 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.), αλλά όπως γνωρίζεις και η Παράλληλη Στήριξη και τα Τμήματα Ένταξης ανήκουν στην Ειδική Αγωγή και πρέπει να παρέχονται από εξειδικευμένους στην Ειδική Αγωγή δασκάλους. Οι ΠΕ70 μπορούν άνετα να βοηθήσουν με τον δικό τους τρόπο τα παιδιά με αναπηρίες για τις ώρες που βρίσκονται στην τάξη (μπορεί να υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν καν Τμήματα Ένταξης ή Παράλληλη Στηριξη οπότε εκεί πρέπει να προσφέρετε).
Από κει και πέρα ο καθένας είναι ειδικός στον τομέα του και κανείς δεν μπορεί να απαξιώνει 4 χρόνια σπουδών ειδικευμένων στην Ειδική Αγωγή.
Είμαι ΠΕ71 και έχω μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και μπορώ να καταθέσω ότι στο Μεταπτυχιακό μπορεί κανείς να τελειώσει κάλιστα χωρίς να έχει πάρει μαθήματα που να αφορούν όλες τις αναπηρίες και τις διδακτικές παρεμβάσεις...Τα μαθήματα είναι επιλογής οπότε δεν εγγυάται η κτήση του μεταπτυχιακού ότι ο συγκεκριμένος φοιτητής επέλεξε μαθήματα τα οποία θα του δώσουν τις απαραίτητες για να διδάξει γνώσεις...Και πάλι επειδή τα μαθήματα των μεταπτυχιακών δεν είναι αποκλειστικά σχετικά με ΕΑ, δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι με 4 μαθήματα σχετικά με ΕΑ έγινε κάποιος ειδικός...
Ας ελεγχθούν αναλυτικά οι επιλογές μαθημάτων των μεταπτυχιακών και ας συγκριθούν με τους οδηγούς σπουδών των 4ετούς σχολών Ειδικής Αγωγής (Βόλου και Μακεδονίας) για να υπάρξει αντικειμενικότητα...
Ένα μεταπτυχιακό έχει αξία όταν γίνεται πάνω στον τίτλο των βασικών σπουδών. Δεν μπορεί πχ ένας μαθηματικός επειδή θα κάνει ένα μεταπτυχιακό στην Πληροφορική να γίνει Πληροφορικός.
Συγγνώμη Κατερίνα (1 Μαΐου 2014, 11:17 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.), αλλά όπως γνωρίζεις και η Παράλληλη Στήριξη και τα Τμήματα Ένταξης ανήκουν στην Ειδική Αγωγή και πρέπει να παρέχονται από εξειδικευμένους στην Ειδική Αγωγή δασκάλους. Οι ΠΕ70 μπορούν άνετα να βοηθήσουν με τον δικό τους τρόπο τα παιδιά με αναπηρίες για τις ώρες που βρίσκονται στην τάξη (μπορεί να υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν καν Τμήματα Ένταξης ή Παράλληλη Στηριξη οπότε εκεί πρέπει να προσφέρετε). Από κει και πέρα ο καθένας είναι ειδικός στον τομέα του και κανείς δεν μπορεί να απαξιώνει 4 χρόνια σπουδών ειδικευμένων στην Ειδική Αγωγή. Είμαι ΠΕ71 και έχω μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και μπορώ να καταθέσω ότι στο Μεταπτυχιακό μπορεί κανείς να τελειώσει κάλιστα χωρίς να έχει πάρει μαθήματα που να αφορούν όλες τις αναπηρίες και τις διδακτικές παρεμβάσεις...Τα μαθήματα είναι επιλογής οπότε δεν εγγυάται η κτήση του μεταπτυχιακού ότι ο συγκεκριμένος φοιτητής επέλεξε μαθήματα τα οποία θα του δώσουν τις απαραίτητες για να διδάξει γνώσεις...Και πάλι επειδή τα μαθήματα των μεταπτυχιακών δεν είναι αποκλειστικά σχετικά με ΕΑ, δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι με 4 μαθήματα σχετικά με ΕΑ έγινε κάποιος ειδικός... Ας ελεγχθούν αναλυτικά οι επιλογές μαθημάτων των μεταπτυχιακών και ας συγκριθούν με τους οδηγούς σπουδών των 4ετούς σχολών Ειδικής Αγωγής (Βόλου και Μακεδονίας) για να υπάρξει αντικειμενικότητα... Ένα μεταπτυχιακό έχει αξία όταν γίνεται πάνω στον τίτλο των βασικών σπουδών. Δεν μπορεί πχ ένας μαθηματικός επειδή θα κάνει ένα μεταπτυχιακό στην Πληροφορική να γίνει Πληροφορικός.