Επιτέλους μπαίνει μια τάξη στο ομιχλώδες τοπίο των μεταπτυχιακών, στη βιομηχανία, κυρίως από γειτονικές χώρες, όπου σε ορισμένα μεταπτυχιακά είναι αμφίβολη μέχρι και η γνώση της ίδιας της γλώσσας στην οποία πραγματοποιούνται. Θα πρέπει κανονικά, όμως, να παρέχεται και μηχανισμός ελέγχου των μεταπτυχιακών, ότι όντως οι απόφοιτοί τους έχουν ασχοληθεί μαζί τους κατ'ελάχιστον. Μην υποκύψετε στις πιέσεις τους για εξωπραγματική μοριοδότηση των μεταπτυχιακών.
Παράκληση για ισότιμη μεταχείριση μεταξύ Α'Βάθμιας και Β'Βάθμιας εκπ/σης. Να υπάρχει ισότιμη δυνατότητα διδασκαλίας και από τους λειτουργούς της Β'Βάθμιας εκπ/σης στα δημοτικά και όχι μόνο των δασκάλων στα ΕΕΕΕΚ, διαφορετικά να υπάρχουν στεγανά τουλάχιστον στις βασικές ειδικότητες (φιλόλογοι, μαθηματικοί).
Επιτέλους μπαίνει μια τάξη στο ομιχλώδες τοπίο των μεταπτυχιακών, στη βιομηχανία, κυρίως από γειτονικές χώρες, όπου σε ορισμένα μεταπτυχιακά είναι αμφίβολη μέχρι και η γνώση της ίδιας της γλώσσας στην οποία πραγματοποιούνται. Θα πρέπει κανονικά, όμως, να παρέχεται και μηχανισμός ελέγχου των μεταπτυχιακών, ότι όντως οι απόφοιτοί τους έχουν ασχοληθεί μαζί τους κατ'ελάχιστον. Μην υποκύψετε στις πιέσεις τους για εξωπραγματική μοριοδότηση των μεταπτυχιακών. Παράκληση για ισότιμη μεταχείριση μεταξύ Α'Βάθμιας και Β'Βάθμιας εκπ/σης. Να υπάρχει ισότιμη δυνατότητα διδασκαλίας και από τους λειτουργούς της Β'Βάθμιας εκπ/σης στα δημοτικά και όχι μόνο των δασκάλων στα ΕΕΕΕΚ, διαφορετικά να υπάρχουν στεγανά τουλάχιστον στις βασικές ειδικότητες (φιλόλογοι, μαθηματικοί).