Κατ΄αρχή συμφωνώ με τις παρατηρήσεις του κ.Μουταβελή και σαν δασκάλα Ειδικής αγωγής θα ήθελα και γω να εκφράσω τις απόψεις μου που συμπίπτουν με τις απόψεις πολλών όπως παρατήρησα.
Στον κατεξοχήν χώρο που στηρίζει και στηρίζεται στην ισονομία, που αποδέχεται την ισοτιμία των ανθρώπων, δεν μπορεί παρά όλοι να έχουν ίσα δικαιώματα. Έτσι, νομίζω, είναι ωφέλιμο κανείς να μην προτάσσεται κανενός, αλλά αφού κάποιοι πληρούν τα εχέγγυα να υπηρετούν στην Ειδική Αγωγή (πρώτο πτυχίο, Διδασκαλείο, μεταπτυχιακό, …) να διορίζονται αναπληρωτές και μόνιμοι, να παίρνουν αποσπάσεις και μεταθέσεις επί ίσοις όροις και με αυτά που ισχύουν στη νομοθεσία της γενικής αγωγής. Ισοτιμία και σεβασμός σε όλους τους Εκπαιδευτικούς που υπηρετούν την Ε.Α. εδώ και χρόνια. Κανένας δεν περισσεύει. Δεν υπάρχει λόγος διαμάχης. Η πολιτεία όμως, δεν πρέπει να κλείνει την πόρτα σε κανέναν που βρίσκεται ήδη στο χώρο. Να μην κλείσουν τα οργανικά κενά για έναν Π.Ε. 60, 70. Δηλαδή, θα ήταν ορθότερο να συγκρίνονται μεταξύ τους με τα ίδια ακριβώς κριτήρια και να μην ισχύσει η λογική της προτεραιότητας, η οποία μπορεί να έχει συντεχνιακό χαρακτήρα. Η ειδική αγωγή μας θέλει όλους ενωμένους!!!
.
Το άρθρο 6, §1β και Άρθρο 7, §4, περιορίζειτην απόδοση της παράλληλης στήριξης στο ελάχιστο (έως έναν εκπαιδευτικό ανά σχολική μονάδα) και μάλιστα αποκλείοντας σχολικές μονάδες με Τμήμα Ένταξης! Έτσι, δυστυχώς, μαθητές που μέχρι σήμερα υποστηρίζονταν από την παράλληλη στήριξη θα βρεθούν αβοήθητοι, με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα των σχολείων και των ιδίων.
Κατ΄αρχή συμφωνώ με τις παρατηρήσεις του κ.Μουταβελή και σαν δασκάλα Ειδικής αγωγής θα ήθελα και γω να εκφράσω τις απόψεις μου που συμπίπτουν με τις απόψεις πολλών όπως παρατήρησα. Στον κατεξοχήν χώρο που στηρίζει και στηρίζεται στην ισονομία, που αποδέχεται την ισοτιμία των ανθρώπων, δεν μπορεί παρά όλοι να έχουν ίσα δικαιώματα. Έτσι, νομίζω, είναι ωφέλιμο κανείς να μην προτάσσεται κανενός, αλλά αφού κάποιοι πληρούν τα εχέγγυα να υπηρετούν στην Ειδική Αγωγή (πρώτο πτυχίο, Διδασκαλείο, μεταπτυχιακό, …) να διορίζονται αναπληρωτές και μόνιμοι, να παίρνουν αποσπάσεις και μεταθέσεις επί ίσοις όροις και με αυτά που ισχύουν στη νομοθεσία της γενικής αγωγής. Ισοτιμία και σεβασμός σε όλους τους Εκπαιδευτικούς που υπηρετούν την Ε.Α. εδώ και χρόνια. Κανένας δεν περισσεύει. Δεν υπάρχει λόγος διαμάχης. Η πολιτεία όμως, δεν πρέπει να κλείνει την πόρτα σε κανέναν που βρίσκεται ήδη στο χώρο. Να μην κλείσουν τα οργανικά κενά για έναν Π.Ε. 60, 70. Δηλαδή, θα ήταν ορθότερο να συγκρίνονται μεταξύ τους με τα ίδια ακριβώς κριτήρια και να μην ισχύσει η λογική της προτεραιότητας, η οποία μπορεί να έχει συντεχνιακό χαρακτήρα. Η ειδική αγωγή μας θέλει όλους ενωμένους!!! . Το άρθρο 6, §1β και Άρθρο 7, §4, περιορίζειτην απόδοση της παράλληλης στήριξης στο ελάχιστο (έως έναν εκπαιδευτικό ανά σχολική μονάδα) και μάλιστα αποκλείοντας σχολικές μονάδες με Τμήμα Ένταξης! Έτσι, δυστυχώς, μαθητές που μέχρι σήμερα υποστηρίζονταν από την παράλληλη στήριξη θα βρεθούν αβοήθητοι, με σοβαρές επιπτώσεις στην καθημερινότητα των σχολείων και των ιδίων.