Είναι πολλά αυτά που μπορώ να σχολιάζω- οι περισσότεροι έχουν ήδη καλύψει τα βασικά. Δυο πράγματα θέλω μόνο να πω. Σκεφτήκατε ποτέ ότι το κάνετε ανάποδα; Προσπαθείτε να ταιριάξετε μία ζωή τα παιδιά στα σχολεία σας και όχι το σχολείο στα παιδιά- και αυτό το νομοσχέδιο ενισχύει ακόμα περισσότερα αυτή η τάση. Πότε επιτέλους θα φτιάξετε ΠΡΩΤΑ το ιδεώδες- το τύπο της ειδικής εκπαίδευσης που θέλουμε και αξίζει στα παιδιά μας και τις οικογένειές τους και μετά- ενα ΣΧΕΔΙΟ και ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ για το πως θα φτάσουμε εκεί; Έχετε δεσμευτεί για το 'ενα σχολείο για όλους'. Μπορείτε να μου πείτε ΠΩΣ θα φτάσουμε εκεί μέχρι το 2020; Δεν σας ενδιαφέρει- διότι ΕΣΕΙΣ δεν θα είστε εδώ- εμείς, όμως, με τα παιδιά μας θα είμαστε-μας το οφείλετε. Το δεύτερο είναι: μέχρι να φτάσουμε εκεί που θα πρεπει να είμαστε- στα σχολεία στις γειτονιές μας- γιατί τα σχολεία της Ειδικής Εκπαίδευσης έχουνε ένα διαφορετικό ωράριο; Έχετε σκεφτεί ΠΟΤΕ ποιές είναι οι κοινωνικές/εκπαιδευτικές/ψυχολογικές/οικονομικές συνέπειες για τα παιδιά και οι οικογένεις τους όταν σχολάνε κάθε μέρα στις 12:30; Σκεφτείτε το- εγώ το σκέπτομαι συνέχεια.
Ζακλίν Πόιτρας
Η μητέρα της Μαιας-14 ετών
Είναι πολλά αυτά που μπορώ να σχολιάζω- οι περισσότεροι έχουν ήδη καλύψει τα βασικά. Δυο πράγματα θέλω μόνο να πω. Σκεφτήκατε ποτέ ότι το κάνετε ανάποδα; Προσπαθείτε να ταιριάξετε μία ζωή τα παιδιά στα σχολεία σας και όχι το σχολείο στα παιδιά- και αυτό το νομοσχέδιο ενισχύει ακόμα περισσότερα αυτή η τάση. Πότε επιτέλους θα φτιάξετε ΠΡΩΤΑ το ιδεώδες- το τύπο της ειδικής εκπαίδευσης που θέλουμε και αξίζει στα παιδιά μας και τις οικογένειές τους και μετά- ενα ΣΧΕΔΙΟ και ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ για το πως θα φτάσουμε εκεί; Έχετε δεσμευτεί για το 'ενα σχολείο για όλους'. Μπορείτε να μου πείτε ΠΩΣ θα φτάσουμε εκεί μέχρι το 2020; Δεν σας ενδιαφέρει- διότι ΕΣΕΙΣ δεν θα είστε εδώ- εμείς, όμως, με τα παιδιά μας θα είμαστε-μας το οφείλετε. Το δεύτερο είναι: μέχρι να φτάσουμε εκεί που θα πρεπει να είμαστε- στα σχολεία στις γειτονιές μας- γιατί τα σχολεία της Ειδικής Εκπαίδευσης έχουνε ένα διαφορετικό ωράριο; Έχετε σκεφτεί ΠΟΤΕ ποιές είναι οι κοινωνικές/εκπαιδευτικές/ψυχολογικές/οικονομικές συνέπειες για τα παιδιά και οι οικογένεις τους όταν σχολάνε κάθε μέρα στις 12:30; Σκεφτείτε το- εγώ το σκέπτομαι συνέχεια. Ζακλίν Πόιτρας Η μητέρα της Μαιας-14 ετών