Κύριε Υπουργέ,
Αξιότιμα μέλη της επιτροπής σύνταξης του νομοσχεδίου,
Αξιότιμοι βουλευτές,
Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ με αναπηρία και εκπαιδευτικούς ΕΑΕ γονείς παιδιών με αναπηρία προτείνω να κατατάσσονται στον αντίστοιχο κλάδο/πίνακα με βάση το βασικό πτυχίο τους και να υπάρχει ποσόστωση στις προσλήψεις τους 30% επί του συνόλου των προσλήψεων αναπληρωτών. Κάθε άλλη ρύθμιση π.χ. μοριοδότηση, θα οδηγήσει την συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών ΕΑΕ, είτε στην ανεργία, είτε σε περιοχές μακριά από το υποστηρικτικό τους περιβάλλον και δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση ρύθμιση κοινωνικής μέριμνας μέσα σ’ ένα νομοσχέδιο που αφορά την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Με εκτίμηση,
Παρασκευάς Θυμάκης (Νηπιαγωγός ΕΑΕ, ΠΕ 61)
Κύριε Υπουργέ, Αξιότιμα μέλη της επιτροπής σύνταξης του νομοσχεδίου, Αξιότιμοι βουλευτές, Σχετικά με τους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ με αναπηρία και εκπαιδευτικούς ΕΑΕ γονείς παιδιών με αναπηρία προτείνω να κατατάσσονται στον αντίστοιχο κλάδο/πίνακα με βάση το βασικό πτυχίο τους και να υπάρχει ποσόστωση στις προσλήψεις τους 30% επί του συνόλου των προσλήψεων αναπληρωτών. Κάθε άλλη ρύθμιση π.χ. μοριοδότηση, θα οδηγήσει την συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών ΕΑΕ, είτε στην ανεργία, είτε σε περιοχές μακριά από το υποστηρικτικό τους περιβάλλον και δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση ρύθμιση κοινωνικής μέριμνας μέσα σ’ ένα νομοσχέδιο που αφορά την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Με εκτίμηση, Παρασκευάς Θυμάκης (Νηπιαγωγός ΕΑΕ, ΠΕ 61)