Άρθρο 9 παράγραφος 2 δ)
Να τροποποιηθεί σε
"Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 3 μαθητές και μεγαλύτερος από 7 μαθητές."
Είναι κοινός τόπος ότι οι 8 μαθητές που ισχύουν με Π.Δ. από το 1982 δεν μπορεί να είναι αυτό που θα επαναλαμβάνει ο νέος νόμος 32 χρόνια μετά! Όταν διαδοχικά έχουμε στην γενική παιδεία μείωση του μέγιστου ορίου μαθητών πιστεύω ότι πρέπει και στην ειδική αγωγή να γίνει κάτι αντίστοιχο έστω και μικρό βήμα, γιαυτό προτείνω ως ελάχιστο οι 3 μαθητές και ως μέγιστο στο τμήμα τους 7.
-------------------------------------------------
Να τροποποιηθεί προσθέτοντας το έντονο κείμενο
Εάν σε μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα είναι μεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υποχρεωτικά μέσα στο ίδιο τμήμα να βρίσκονται δύο εκπ/κοί ειδικοτήτων με Α΄ ή Β΄ ανάθεση του κατά περίπτωση μαθήματος, η αξιολόγηση και βαθμολογία των μαθητών/τριών γίνεται από κοινού λαμβάνοντας τον μέσο όρο. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει δεύτερος εκπαιδευτικός με ανάθεση στο συγκεκριμένο μάθημα τότε ορίζεται με απόφαση του Σ.Δ. άλλος εκπαιδευτικός για συμπλήρωση ωραρίου ο οποίος όμως δεν μετέχει στην αξιολόγηση του μαθητή.
Πρέπει να είναι υποχρεωτική η παρουσία δεύτερου εκπαιδευτικού σε τμήμα που ξεπερνά το νόμιμα όρια μέγιστου πλήθους μαθητών εξαιτίας ελλείψεως χώρου. Αν γίνει οποιοδήποτε ατύχημα τότε θα έχει ευθύνη ο Δ/ντης της μονάδας ο οποίος έγγραψε τους επιπλέον μαθητές.
Ο δεύτερος εκπαιδευτικός πρέπει να έχει ως ανάθεση (Α ή Β) στο μάθημα για να μπορεί να υποστηρίζει αποτελεσματικά και να λαμβάνει μέρος στην αξιολόγηση των μαθητών. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει, με ευθύνη του Σ.Δ. να καλύπτει το ωράριο του άλλος εκπαιδευτικός χωρίς να παίρνει μέρος στην αξιολόγηση.
Άρθρο 9 παράγραφος 2 δ) Να τροποποιηθεί σε "Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα και εργαστήριο στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπ/ση δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 3 μαθητές και μεγαλύτερος από 7 μαθητές." Είναι κοινός τόπος ότι οι 8 μαθητές που ισχύουν με Π.Δ. από το 1982 δεν μπορεί να είναι αυτό που θα επαναλαμβάνει ο νέος νόμος 32 χρόνια μετά! Όταν διαδοχικά έχουμε στην γενική παιδεία μείωση του μέγιστου ορίου μαθητών πιστεύω ότι πρέπει και στην ειδική αγωγή να γίνει κάτι αντίστοιχο έστω και μικρό βήμα, γιαυτό προτείνω ως ελάχιστο οι 3 μαθητές και ως μέγιστο στο τμήμα τους 7. ------------------------------------------------- Να τροποποιηθεί προσθέτοντας το έντονο κείμενο Εάν σε μία Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ο αριθμός των μαθητών στα τμήματα είναι μεγαλύτερος από 8 λόγω ελλείψεως χώρου τότε υποχρεωτικά μέσα στο ίδιο τμήμα να βρίσκονται δύο εκπ/κοί ειδικοτήτων με Α΄ ή Β΄ ανάθεση του κατά περίπτωση μαθήματος, η αξιολόγηση και βαθμολογία των μαθητών/τριών γίνεται από κοινού λαμβάνοντας τον μέσο όρο. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει δεύτερος εκπαιδευτικός με ανάθεση στο συγκεκριμένο μάθημα τότε ορίζεται με απόφαση του Σ.Δ. άλλος εκπαιδευτικός για συμπλήρωση ωραρίου ο οποίος όμως δεν μετέχει στην αξιολόγηση του μαθητή. Πρέπει να είναι υποχρεωτική η παρουσία δεύτερου εκπαιδευτικού σε τμήμα που ξεπερνά το νόμιμα όρια μέγιστου πλήθους μαθητών εξαιτίας ελλείψεως χώρου. Αν γίνει οποιοδήποτε ατύχημα τότε θα έχει ευθύνη ο Δ/ντης της μονάδας ο οποίος έγγραψε τους επιπλέον μαθητές. Ο δεύτερος εκπαιδευτικός πρέπει να έχει ως ανάθεση (Α ή Β) στο μάθημα για να μπορεί να υποστηρίζει αποτελεσματικά και να λαμβάνει μέρος στην αξιολόγηση των μαθητών. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει, με ευθύνη του Σ.Δ. να καλύπτει το ωράριο του άλλος εκπαιδευτικός χωρίς να παίρνει μέρος στην αξιολόγηση.