Γιατί η αντικατάσταση του όρου "Ειδική Αγωγή" από τον πιο ασαφή "Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση" και όχι απλά "Ειδική Εκπαίδευση" όπως ορίζεται παγκοσμίως; Μήπως γιατί επικρατεί ακόμη η αναχρονιστική αντίληψη ότι άλλα παιδιά πρέπει να δέχονται "αγωγή" και άλλα "εκπαίδευση"; Ας ορίσει ο νομοθέτης τι εννοεί ακριβώς με τους δύο αυτούς όρους γιατί τόσο ο διαχωρισμός των μαθητών σε δύο υποκατηγορίες "με αναπηρίες και ε.ε.α" και μόνο "με ε.ε.α." που επιχειρείται παρακάτω (άρθρο 3) όσο και η αυστηροποίηση στην παροχή ενταξιακών υποστηρικτικών υπηρεσιών όπως η "παράλληλη" στήριξη ενισχύει την αντίληψη αυτή.
Γιατί η αντικατάσταση του όρου "Ειδική Αγωγή" από τον πιο ασαφή "Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση" και όχι απλά "Ειδική Εκπαίδευση" όπως ορίζεται παγκοσμίως; Μήπως γιατί επικρατεί ακόμη η αναχρονιστική αντίληψη ότι άλλα παιδιά πρέπει να δέχονται "αγωγή" και άλλα "εκπαίδευση"; Ας ορίσει ο νομοθέτης τι εννοεί ακριβώς με τους δύο αυτούς όρους γιατί τόσο ο διαχωρισμός των μαθητών σε δύο υποκατηγορίες "με αναπηρίες και ε.ε.α" και μόνο "με ε.ε.α." που επιχειρείται παρακάτω (άρθρο 3) όσο και η αυστηροποίηση στην παροχή ενταξιακών υποστηρικτικών υπηρεσιών όπως η "παράλληλη" στήριξη ενισχύει την αντίληψη αυτή.