Αρχική Ειδική ΑγωγήΆρθρο 04: Διαγνωστικοί, αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείςΣχόλιο του χρήστη Θανάσης Παπαδόπουλος, δάσκαλος ειδικής εκπαίδευσης | 5 Μαΐου 2014, 06:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 4 §4 Η προσπάθεια να αποτελέσουν οι ΣΜΕΑΕ Κέντρα Υποστήριξης ΕΑΕ χωρίς οι ίδιες οι μονάδες –στην πλειοψηφία τους τουλάχιστον- να έχουν καταφέρει να είναι στελεχωμένες σωστά, να λειτουργούν υποδειγματικά και να έχουν εδραιωθεί στη συνείδηση της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινής γνώμης ως αποτελεσματικά σχολεία για τους ίδιους τους μαθητές τους είναι άλλο ένα καλοπροαίρετο αλλά ανεφάρμοστο σχέδιο. Τα ειδικά σχολεία έχουν τα ίδια ανάγκη ριζικής αναμόρφωσης για να αντιμετωπίσουν τις ολοένα και βαρύτερες αναπηρίες που υποδέχονται και απέχουν πολύ από το να μετεξελιχθούν με συνοπτικές διαδικασίες σε κέντρα ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης. Προτείνεται λοιπόν πριν τη μετατροπή κάποιας ΣΜΕΑΕ σε ΣΔΕΥ/Κέντρο Υποστήριξης να έχει εξασφαλιστεί και αξιολογηθεί η υποδειγματική και αποτελεσματική της λειτουργία.