• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ' | 5 Μαΐου 2014, 09:53

    Επιτέλους μετά από πολλά χρόνια άδικης κατάταξης στον πίνακα αναπληρωτών της δικής μας ειδικότητας ήρθε η ώρα να διορθωθεί η λίστα με τα τυπικά προσόντα κατάταξης. Το πιο λογικό είναι να ισχύει επιτέλους ότι ισχύει σε άλλους κλάδους και φυσικά στον κλάδο των δασκάλων γενικής. Ο πρώτος στον πίνακα κατάταξης να είναι αυτός με την μεγαλύτερη προϋπηρεσία! Αυτό είναι το πιο σωστό και το πρέπον για όλους όσους κοπιασαν να τελειώσουν τα προπτυχιακά μας τμήματα και για όλους όσους μπήκαν στις σχολές αυτές τότε που κανένας δεν τις ήξερε απλά και μόνο γιατί ήθελαν να εργαστούν στο χώρο της ειδικής, παρόλο που περνούσαν στο Παιδαγωγικό γενικής και όχι τώρα ξαφνικά που η γενική δεν μπορεί να τους απορροφήσει να αναζητούν διέξοδο.. Και αυτό δεν είναι κατακριτέο καλά κάνετε αλλά το σωστό είναι να αντιλαμβανόμαστε το τι ενστερνιζόσαστε...γιατί όπως ένας απόφοιτος δεν μπορεί να κάνει ένα μεταπτυχιακό και να μπεί πρώτος στον πίνακα γενικής αγωγής ..έτσι και στον δικό μας κλάδο ήρθε η ώρα να γίνει αξιοκρατικά η διαδικασία κατάταξης στον πίνακα αναπληρωτών. Σαφώς αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να μιλάμε για μία συνεργασία μεταξύ μας που σκοπό θα έχει τη συμπεριληπτική εκπαίδευση για τα παιδιά με αναπηρίες αλλά έχουμε φτάσει σε σημείο να προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες... Μιλάω σαν μία απόφοιτος που εργάζεται 6 χρόνια κάνει μεταπτυχιακό και δεν θέλει αν αναγνωριστεί υπό αυτές τις συνθήκες...γιατί αρχικά το μεταπτυχιακό κάποιος το κάνει για την δική του μετεκπαιδευση και όχι για να μπει σε ένα πίνακα που μέχρι πριν λίγα χρόνια έλεγε ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να δουλέψει στον συγκεκριμένο κλάδο.!! Και κάτι τελευταίο μεταξύ μας γιατί άραγε το μεταπτυχιακό να μην είναι πουθενά πάνω από την προϋπηρεσία ίσως γιατί με την προϋπηρεσία κερδίζεις και μαθαίνεις πολύ περισσότερα εφόσον η καθημερινή σου επαφή με τα παιδιά είναι μία διαδικασία συνεχούς μάθησης. Κλείνοντας κ. Υπουργέ σας ευχαριστούμε που δίνεται ένα τέλος σε αυτή την κατάφωρη αδικία που ισχύει στον πίνακα κατάταξης των αναπληρωτών ειδικής αγωγής.