• Σχόλιο του χρήστη 'Eleni' | 29 Νοεμβρίου 2009, 20:40

    Από την εμπειρία μου στα σχολεία και από συνεργασίες με διάφορους συναδέλφους διαφορετικών σχολείων σε διάφορες δράσεις μπορώ να πω πως αυτοί που έχουν πιο καινοτόμο πνεύμα, περισσότερη δημιουργικότητα, γνώσεις και όρεξη για δουλειά είναι οι ΑΣΕΠίτες. Αλλιώς είναι όταν την κερδίζεις τη θέση σου όντας άριστος, αλλιώς όταν σου έρχεται ως το αποτέλεσμα μίας ρουτινιάρικης (επίπονης βέβαια δεν λέω) διαδικασίας. Ποτέ δεν είδα συνάδελφο 24μηνου ή 30μηνου να ενδιαφέρεται για κάτι παραπάνω ή να έρχεται σε διάφορα σεμινάρια (γιατί η επαρχία είναι μικρή και όλα φαίνονται) ή ακόμη και να αντιλαμβάνεται ή να έχει γνώσεις πάνω σε εκπαιδευτικά θέματα. Δεν λέω πως όλοι οι ΑΣΕΠίτες είναι τέλειοι. Έχω δει και απαράδεκτους. Αλλά σε σχέση με τους άλλους είναι πολύ μικρές μειοψηφίες, ενώ η αποστασιοποίηση από τα σχολικά δρώμενα των διοριζόμενων με προϋπηρεσία τείνει να γίνει κανόνας. Και αυτά τα επιχειρήματα περί του ότι οι αναπληρωτές έχουν ήδη δοκιμαστεί κτλ. σας διαβεβαιώ πως έχω δει άθλιους καθηγητές του 24μηνου και του 30μηνου. Από τη στιγμή που δεν αξιολογούνται δεν μπορούν να μιλάνε για δοκιμή και μάλιστα πετυχημένη. Οι περισσότερες πρώην αναπληρώτριες που γνώριζα μόλις διορίστηκαν τρέξανε να αποσπασθούν σε γραφεία να ξεκουραστούν. Οι άλλες στο σχολείο δως τους βιβλίο και πάρτους την ψυχή. Μη βγουν σπιθαμή από τα τετριμένα. Τί εξετάσεις ΑΣΕΠ μετά να περάσουν; Με ποιό δημιουργικό και εκπαιδευτικό πνεύμα; Εντωμεταξύ για να είναι κάποιος κοντά ή γύρω από τη βάση σημαίνει πως είναι επιεικώς άσχετος και σίγουρα πρέπει να διαλέξει άλλο επάγγελμα. Και να μπει τέλος και με το αίσχος των πολυτέκνων. 4000 διορισμοί εκτός ΑΣΕΠ. Καλύτερα να είχαν πάρει τις θέσεις αναπληρωτές. Μόνο διαγωνισμός για την κάλυψη όλων των θέσεων.