Στους καθηγητές δευτεροβάθμιας δεν υπάρχει σχολή ειδικής αγωγής και ούτε πρόκειταινα υπάρξει επειδή υπάρχουν διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, γι΄αυτό πρέπει να προτάσσονται οι κάτοχοι διδακτορικού και μεταπτυχιακού. Στο κάτω κάτω είναι επιστημονικά και ακαδημαϊκά ανώτεροι και ικανότεροι. Από την άλλη βέβαια πρέπει να έλεγχούν κάποια μεταπτυχιακά που δεν απαιτούν παρακολούθηση. Παράδειγμα είναι κάποιοι αναπληρωτές που την ίδια στιγμη που δούλευαν ως αναπληρωτές σε κάποιο νησί έκαναν και μεταπτυχιακό (αυτό είναι άτοπο). Επίσης πρέπει να παίρνει παραπάνω μορια όποιος τελειώνει γρηγορότερα τη σχολή του και όχι να προτάσσεται κάποιος με καλυτερο βαθμό. Όλοι ξέρουμε ότι ο βαθμός δυσκολίας κάποιας εξεταστικής εξαρτίωταν και από τον καθηγητή που έπαιρνε το μάθημα σε κάθε εξάμηνο. Για να γίνω πιο σαφής, κάποιοι καθηγητές έβαζαν δυσκολότερα και περνούσαμε με το ζόρι και το επόμενο εξάμηνο το έπερνε άλλος καθηγητής το μάθημα και όσοι είχαν κοπέι το περνούσαν τότε με βαθμούς.
Στους καθηγητές δευτεροβάθμιας δεν υπάρχει σχολή ειδικής αγωγής και ούτε πρόκειταινα υπάρξει επειδή υπάρχουν διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα, γι΄αυτό πρέπει να προτάσσονται οι κάτοχοι διδακτορικού και μεταπτυχιακού. Στο κάτω κάτω είναι επιστημονικά και ακαδημαϊκά ανώτεροι και ικανότεροι. Από την άλλη βέβαια πρέπει να έλεγχούν κάποια μεταπτυχιακά που δεν απαιτούν παρακολούθηση. Παράδειγμα είναι κάποιοι αναπληρωτές που την ίδια στιγμη που δούλευαν ως αναπληρωτές σε κάποιο νησί έκαναν και μεταπτυχιακό (αυτό είναι άτοπο). Επίσης πρέπει να παίρνει παραπάνω μορια όποιος τελειώνει γρηγορότερα τη σχολή του και όχι να προτάσσεται κάποιος με καλυτερο βαθμό. Όλοι ξέρουμε ότι ο βαθμός δυσκολίας κάποιας εξεταστικής εξαρτίωταν και από τον καθηγητή που έπαιρνε το μάθημα σε κάθε εξάμηνο. Για να γίνω πιο σαφής, κάποιοι καθηγητές έβαζαν δυσκολότερα και περνούσαμε με το ζόρι και το επόμενο εξάμηνο το έπερνε άλλος καθηγητής το μάθημα και όσοι είχαν κοπέι το περνούσαν τότε με βαθμούς.