Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη sartr | 29 Νοεμβρίου 2009, 20:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
http://users.sch.gr/kassetas/scr0ApotASEP.htm "Τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ 2005. Μια μικρή έρευνα πάνω στα δεδομένα Διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τους καθηγητές που θα διδάξουν Φυσική, Χημεία, Βιολογία και Γεωγραφία σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου . Υποψήφιοι 6000 περίπου άνθρωποι με όνειρα, για 376 θέσεις. Μια διαδικασία κυριολεκτικώς άγρια. Σε κάθε 16 υποψήφιους οι 15 θα μείνουν εκτός. 6000 πτυχιούχοι Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας και Γεωλογίας σε έναν αγώνα από τους σκληρότερους που διεξάγονται στο κοινωνικό τεραίν. Μπροστά σε αυτά τα μεγέθη τα αντίστοιχα των Πανελληνίων εξετάσεων φαντάζουν ασήμαντα. Συμβαίνει μάλιστα να γνωρίζω προσωπικά αρκετούς φυσικούς και χημικούς οι οποίοι - εκτός από το ότι έχουν ιδιαίτερη έφεση στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού- κατέχουν τη Φυσική σε βάθος μεγαλύτερο από πολλούς από εμάς τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουμε σε σχολεία. Και οι άνθρωποι αυτοί ενώ απέδωσαν αξιοπρεπέστατα στον διαγωνισμό κατατασσόμενοι σε μια σειρά 600, 700 ή 800, έχοντας δηλαδή αποδώσει καλύτερα από τα 80% των άλλων υποψηφίων, έμειναν τελικά με τη γεύση της αποτυχίας. Ο Κώστας Δ., η Έφη Σ., ο Χρήστος Κ. , η Χαρά Β., ο Βαγγέλης Π. και ο Μάριος είναι μερικά μόνο παραδείγματα. Είναι μια σοβαρή αδικία κι εμείς οι παλιότεροι πρέπει να την βρούμε τρόπους να επανορθώσουμε. ..." Τη συνέχεια μπορείτε να τη διαβάσετε στη http://users.sch.gr/kassetas/scr0ApotASEP.htm Τα ίδια συμβαίνουν μετά από κάθε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Υποψήφιοι που αποδίδουν καλύτερα από το 90% των συμμετεχόντων δεν διορίζονται για να διοριστούν σε κάποιες θέσεις είτε μη συμμετέχοντες, είτε αποτυχόντες του διαγωνισμού. Αφού οι βρισκόμενοι στους πίνακες προϋπηρεσίας ισχυρίζονται ότι στην πλειοψηφία τους είναι επιτυχόντες του διαγωνισμού, γιατί δεν δέχονται στον ίδιο πίνακα να μετράνε αθροιστικά και τα μόρια από ΑΣΕΠ, όπως αυτά της προϋπηρεσίας;