Έχω οργανική θέση σε ΚΕΔΔΥ από το 2006 (βάσει ν.2817), είμαι πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας με μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο αναγνωρισμένης συνάφειας με την ειδική αγωγή, 4 μεταδιδακτορικά στο αντικείμενο της διαφοροδιάγνωσης γλωσσικών διαταραχών και πλήθος ανακοινώσεων και δημοσιεύσεων σε έγκριτα συνέδρια και περιοδικά του εξωτερικού. Βάσει ποιας λογικής αποκλείομαι από τη διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ?
Το άρθρο 4, παρ. 2 πρέπει να τροποποιηθεί ως εξής:
ΠΡΟΤAΣΗ-AΡΘΡΟ 4, παρ. 2: «Η αξιολόγηση και εκπαιδευτική υποστήριξη πραγματοποιείται από διεπιστημονική ομάδα, που απαρτίζεται από έναν εκπαιδευτικό ΕΑΕ (προσχολικής ή πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ06.50), έναν παιδοψυχίατρο ή παιδίατρο με ειδίκευση στην παιδονευρολογία ή νευρολόγο με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία, έναν κοινωνικό λειτουργό, έναν ψυχολόγο και έναν λογοθεραπευτή.
Έχω οργανική θέση σε ΚΕΔΔΥ από το 2006 (βάσει ν.2817), είμαι πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας με μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο αναγνωρισμένης συνάφειας με την ειδική αγωγή, 4 μεταδιδακτορικά στο αντικείμενο της διαφοροδιάγνωσης γλωσσικών διαταραχών και πλήθος ανακοινώσεων και δημοσιεύσεων σε έγκριτα συνέδρια και περιοδικά του εξωτερικού. Βάσει ποιας λογικής αποκλείομαι από τη διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ? Το άρθρο 4, παρ. 2 πρέπει να τροποποιηθεί ως εξής: ΠΡΟΤAΣΗ-AΡΘΡΟ 4, παρ. 2: «Η αξιολόγηση και εκπαιδευτική υποστήριξη πραγματοποιείται από διεπιστημονική ομάδα, που απαρτίζεται από έναν εκπαιδευτικό ΕΑΕ (προσχολικής ή πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ06.50), έναν παιδοψυχίατρο ή παιδίατρο με ειδίκευση στην παιδονευρολογία ή νευρολόγο με εξειδίκευση στην παιδονευρολογία, έναν κοινωνικό λειτουργό, έναν ψυχολόγο και έναν λογοθεραπευτή.