• Σχόλιο του χρήστη 'Katerina' | 5 Μαΐου 2014, 12:00

    1ον)"Ως "διάγνωση" κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου νοείται η εκπαιδευτική αξιολόγηση...." ΣΧΟΛΙΟ: Οι ΕΔΕΑΥ θα βλέπουν εκπαιδευτικά τους μαθητές με στόχο την σύνταξη και εφαρμογή προγραμμάτων – παρεμβάσεων. Αυτό συνεπάγεται ελλειπή διαδικασία αξιολόγησης, λάθη στο σχεδιασμό της παρέμβασης και περιορισμό των ειδών των αναπηριών και μαθησιακών δυσκολιών των περιπτώσεων των μαθητών, με τις οποίες θα ασχολούνται οι ΕΔΕΑΥ. 2ον) "4. Όλες οι ρυθμίσεις του παρόντος νόμου αναφέρονται σε άτομα με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή σε άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,..." ΣΧΟΛΙΟ: Περιττή επανάληψη του ίδιου όρου και πάλι το ίδιο αδιέξοδο: Όλοι οι υπόλοιποι μαθητές, πλην των αναπήρων θα δικαιούνται προφορικής εξέτασης. 3ον) "5. Διαφορική διάγνωση ή διαφοροδιάγνωση είναι η διαγνωστική διαδικασία μέσω της οποίας αποκλείονται παθήσεις με παρόμοια συμπτώματα ώστε να καταλήξουμε στην επικρατέστερη διάγνωση...." ΣΧΟΛΙΟ: Εδώ είναι τα ΚΕΔΔΥ, όπως περιγράφεται η διεπιστημονικότητα της σύνθεσής τους με προσωπικό από τον 2817 και τον 3699. Με την παρούσα πρόταση του άρθρου 13 του παρόντος, μετατρέπονται σε ιατρικές και διδασκαλικές υπηρεσίες. Αυτό συνεπάγεται τέλος της διεπιστημονικότητας. Εκτός και αν δεχτούμε ότι μόνον δύο κλάδοι είναι επιστημονικά επαρκείς για την διάγνωση όλων των αναπηριών και ειδικών αναγκών. 4ον) "8. Καθολική Σχεδίαση για Μάθηση είναι το επιστημονικό πλαίσιο της εκπαιδευτικής πρακτικής το οποίο: α) παρέχει ευελιξία στους τρόπους παρουσίασης των εκπαιδευτικών πληροφοριών, στους τρόπους που οι μαθητές αποκρίνονται ή επιδεικνύουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους...." ΣΧΟΛΙΟ: Για να προχωρήσουμε σε καθολική σχεδίαση για μάθηση θα πρέπει να έχουμε καθολική αποτύπωση των δυσκολιών, των αδυναμιών και των δεξιοτήτων των μαθητών. Πως θα γίνει αυτό με το 1/3 των ειδικοτήτων που παραμένουν στα ΚΕΔΔΥ ως διαγνωστικοί κλάδοι; (γιατροί, δάσκαλοι, φιλόλογοι και λογοθεραπευτές)