1ον) "2. Στις εκπαιδευτικές υπηρεσίες της ΕΑΕ περιλαμβάνονται η διαφοροδιάγνωση, η διάγνωση, η αξιολόγηση και αποτύπωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, η συστηματική παιδαγωγική παρέμβαση με εξειδικευμένα και κατάλληλα προσαρμοσμένα εκπαιδευτικά εργαλεία και προγράμματα, τα οποία υλοποιούνται από τα κατά τόπους Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) και τις ΕΔΕΑΥ αντίστοιχα που προβλέπονται στα σχετικά άρθρα του παρόντος νόμου και από τις δημόσιες ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες."
ΣΧΟΛΙΟ: Ποια διαφοροδιάγνωση και με ποιο ετερογενές προσωπικό από ΚΕΔΔΥ σε ΕΔΕΑΥ και ΙΠΔ. Επίσης υπάρχει αντίθεση με το άρθρο 1 του παρόντος.
2ον) "Προγράμματα συστηματικής παρέμβασης όπως εργοθεραπεία, λογοθεραπεία, φυσιοθεραπεία και κάθε άλλη υπηρεσία που στηρίζει την ισότιμη μεταχείριση των μαθητών, αξιολόγηση και παιδαγωγική και ψυχολογική υποστήριξη, παρέχονται κατά κύριο λόγο μέσα από τις ΣΜΕΑΕ και επικουρικά από τα ΚΕΔΔΥ."
ΣΧΟΛΙΟ: Ποιος εκτός από τα ΚΕΔΔΥ, τα οποία θα πρέπει να παραμείνουν στελεχομένα με τις παραπάνω ειδικότητες θα προτείνει την εφαρμογή προγραμμάτων συστηματικής παρέμβασης, ποιος θα αξιολογεί την επιτυχή εφαρμογή τους;
3ον) "β) τη διάγνωση και αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους στα ΚΕΔΔΥ και ΕΔΕΑΥ αντίστοιχα και στα δημόσια Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ)"...,
ΣΧΟΛΙΟ: Τα ΚΕΔΔΥ και τα ΙΠΔ σήμερα δεν περιορίζονται μόνον στην διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών αλλά «ασχολούνται με τη διαφοροδιάγνωση των αναπηριών, των εκπαιδευτικών αναγκών και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, με στόχο την ένταξή τους στο σχολείο και την ενσωμάτωση της εκπαίδευσης των μαθητών αυτών στο ενιαίο εκπαιδευτικό μας σύστημα".
4ον) "...με τη δημιουργία τμημάτων Πρώιμης Παρέμβασης (ΠΠ)...,"
ΣΧΟΛΙΟ: Σήμερα λειτουργούν τα μισά από τα ιδρυμένα Τ.Ε. κανονικής περέμβασης. Τα Τμήματα Πρώϊμης παρέμβασης δεν λειτούργησαν ποτέ παρόλο που προβλέπονται στον 3699. Πως θα γίνει αυτό σήμερα όπου υπάρχουν λιγοστές πιστώσεις; Πως θα γίνει όταν δεν έχει εξασφαλιστεί θέση για κάθε προνήπιο;
5ον) "...και την παροχή κάθε είδους διευκολύνσεων και εργονομικών διευθετήσεων από τις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ...."
ΣΧΟΛΙΟ: Πως θα γίνει αυτό με το 1/3 των ειδικοτήτων που παραμένουν στα ΚΕΔΔΥ ως διαγνωστικοί κλάδοι; (γιατροί, δάσκαλοι, φιλόλογοι και λογοθεραπευτές). Εργονομικές γνώσεις, εκτός από τους φυσικοθεραπευτές, τους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής με ειδίκευση στην ειδική αγωγή, τους εργοθεραπευτές, τους ειδικούς στην κινητικότητα τυφλών, ειδικότητες που δια του παρόντος τις καταργούμε από τα ΚΕΔΔΥ και πιθανόν και τις ΣΜΕΑΕ»;;;
1ον) "2. Στις εκπαιδευτικές υπηρεσίες της ΕΑΕ περιλαμβάνονται η διαφοροδιάγνωση, η διάγνωση, η αξιολόγηση και αποτύπωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, η συστηματική παιδαγωγική παρέμβαση με εξειδικευμένα και κατάλληλα προσαρμοσμένα εκπαιδευτικά εργαλεία και προγράμματα, τα οποία υλοποιούνται από τα κατά τόπους Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) και τις ΕΔΕΑΥ αντίστοιχα που προβλέπονται στα σχετικά άρθρα του παρόντος νόμου και από τις δημόσιες ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες." ΣΧΟΛΙΟ: Ποια διαφοροδιάγνωση και με ποιο ετερογενές προσωπικό από ΚΕΔΔΥ σε ΕΔΕΑΥ και ΙΠΔ. Επίσης υπάρχει αντίθεση με το άρθρο 1 του παρόντος. 2ον) "Προγράμματα συστηματικής παρέμβασης όπως εργοθεραπεία, λογοθεραπεία, φυσιοθεραπεία και κάθε άλλη υπηρεσία που στηρίζει την ισότιμη μεταχείριση των μαθητών, αξιολόγηση και παιδαγωγική και ψυχολογική υποστήριξη, παρέχονται κατά κύριο λόγο μέσα από τις ΣΜΕΑΕ και επικουρικά από τα ΚΕΔΔΥ." ΣΧΟΛΙΟ: Ποιος εκτός από τα ΚΕΔΔΥ, τα οποία θα πρέπει να παραμείνουν στελεχομένα με τις παραπάνω ειδικότητες θα προτείνει την εφαρμογή προγραμμάτων συστηματικής παρέμβασης, ποιος θα αξιολογεί την επιτυχή εφαρμογή τους; 3ον) "β) τη διάγνωση και αξιολόγηση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους στα ΚΕΔΔΥ και ΕΔΕΑΥ αντίστοιχα και στα δημόσια Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα (ΙΠΔ)"..., ΣΧΟΛΙΟ: Τα ΚΕΔΔΥ και τα ΙΠΔ σήμερα δεν περιορίζονται μόνον στην διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών αλλά «ασχολούνται με τη διαφοροδιάγνωση των αναπηριών, των εκπαιδευτικών αναγκών και των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών, με στόχο την ένταξή τους στο σχολείο και την ενσωμάτωση της εκπαίδευσης των μαθητών αυτών στο ενιαίο εκπαιδευτικό μας σύστημα". 4ον) "...με τη δημιουργία τμημάτων Πρώιμης Παρέμβασης (ΠΠ)...," ΣΧΟΛΙΟ: Σήμερα λειτουργούν τα μισά από τα ιδρυμένα Τ.Ε. κανονικής περέμβασης. Τα Τμήματα Πρώϊμης παρέμβασης δεν λειτούργησαν ποτέ παρόλο που προβλέπονται στον 3699. Πως θα γίνει αυτό σήμερα όπου υπάρχουν λιγοστές πιστώσεις; Πως θα γίνει όταν δεν έχει εξασφαλιστεί θέση για κάθε προνήπιο; 5ον) "...και την παροχή κάθε είδους διευκολύνσεων και εργονομικών διευθετήσεων από τις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ...." ΣΧΟΛΙΟ: Πως θα γίνει αυτό με το 1/3 των ειδικοτήτων που παραμένουν στα ΚΕΔΔΥ ως διαγνωστικοί κλάδοι; (γιατροί, δάσκαλοι, φιλόλογοι και λογοθεραπευτές). Εργονομικές γνώσεις, εκτός από τους φυσικοθεραπευτές, τους εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής με ειδίκευση στην ειδική αγωγή, τους εργοθεραπευτές, τους ειδικούς στην κινητικότητα τυφλών, ειδικότητες που δια του παρόντος τις καταργούμε από τα ΚΕΔΔΥ και πιθανόν και τις ΣΜΕΑΕ»;;;