1ον) "....Μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θεωρούνται..."... "σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης...."
ΣΧΟΛΙΟ 1ο : Πάλι το ίδιο αδιέξοδο: Όλοι οι υπόλοιποι μαθητές, πλην των αναπήρων θα δικαιούνται προφορικής εξέτασης. Από ποιον θα γίνεται η διεπιστημονική αξιολόγηση για να είναι διεπιστημονική; Που είναι οι πολλές ειδικότητες που θα πρέπει να στελεχώνουν τα ΚΕΔΔΥ, τις ΕΔΕΑΥ και τα ΙΠΔ.
ΣΧΟΛΙΟ 2ο : Αν και άσχετο με το παρόν άρθρο σημαντικό όμως είναι το γεγονός ότι οι ΕΔΕΑΥ και τα ΣΔΕΥ είναι ότι απέμεινε από το αντίστοιχο προσχέδιο νόμου επί υπουργίας κ. Διαμαντοπούλου, όπου προβλεπόταν «κατάργηση των 58 ΚΕΔΔΥ της χώρας". Σήμερα δεν χωράν στο ίδιο καλάθι τα ΚΕΔΔΥ, που διεσώθησαν μαζί με ότι απέμεινε από τις ΕΔΕΑΥ και τις ΣΔΕΥ.
1ον) "....Μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες θεωρούνται..."... "σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης...." ΣΧΟΛΙΟ 1ο : Πάλι το ίδιο αδιέξοδο: Όλοι οι υπόλοιποι μαθητές, πλην των αναπήρων θα δικαιούνται προφορικής εξέτασης. Από ποιον θα γίνεται η διεπιστημονική αξιολόγηση για να είναι διεπιστημονική; Που είναι οι πολλές ειδικότητες που θα πρέπει να στελεχώνουν τα ΚΕΔΔΥ, τις ΕΔΕΑΥ και τα ΙΠΔ. ΣΧΟΛΙΟ 2ο : Αν και άσχετο με το παρόν άρθρο σημαντικό όμως είναι το γεγονός ότι οι ΕΔΕΑΥ και τα ΣΔΕΥ είναι ότι απέμεινε από το αντίστοιχο προσχέδιο νόμου επί υπουργίας κ. Διαμαντοπούλου, όπου προβλεπόταν «κατάργηση των 58 ΚΕΔΔΥ της χώρας". Σήμερα δεν χωράν στο ίδιο καλάθι τα ΚΕΔΔΥ, που διεσώθησαν μαζί με ότι απέμεινε από τις ΕΔΕΑΥ και τις ΣΔΕΥ.