Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Θεόφιλος | 25 Νοεμβρίου 2009, 14:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ στη γενική φιλοσοφία των μέτρων που προτείνεται. Έχω, όμως και μερικά ερωτήματα που εξακολουθούν να μένουν αναπάντητα. 1) Γιατί οι διοριστέοι μέσω ΑΣΕΠ έιναι οι τελευταίοι που επιλέγουν περιοχές διορσμού. Δεν είναι οι μόνοι που διαπιστωμένα μέσω των εξετάσεων που επέβαλε το κράτος για τη στελέχωση των δημόσιων σχολείων είναι ικανοί για αυτό το ρόλο. Αν οι πίνακες παραμείνουν για κάποια μεταβατική περίοδο συτό πρέπει να αλλάξει τώρα. 2) Πλούτεκνοι και τρίτεκνοι. Αν θέλετε να τους βοηθήσετε πληρώστε τους παραπάνω για κάθε παιδί. Το αν κάποιος θέλει να κάνει οικογένεια αφορά τον ίδιο. Το θεωρώ μεγάλη αδικία. 3)Δοκιμαστική περίοδος νεοδιόριστων. Ποιό ποσοστό της δύναμης των σχολείων καλύπτουν αυτοί; Οι εκπαιδευτικοί που είναι ήδη διορισμένοι κρίνονται a priori ικανοί όταν μάλιστα πολλοί από αυτούς δεν συμμετείχαν καν στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ή είναι αποτυχόντες σε αυτούς;