Γιατί ένας ειδικός παιδαγωγός πρέπει να θεωρείται ο μοναδικός ειδήμων πάνω στην ειδική αγωγή;;; Όλοι εμείς οι δάσκαλοι με πτυχίο δημοτικής εκπαίδευσης, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και πολυετή εμπειρία- προυπηρεσία στην ειδική αγωγή πρέπει να θεωρούμαστε η έσχατη λύση για πρόσληψη;;; το θεωρώ απαράδεκτο…. όλοι πρέπει να μοριοδοτηθούμε ώστε να μην μπορεί ένας απόφοιτος ειδικής του 2014 να προηγείται από έναν δάσκαλο με μεταπτυχιακό και προυπηρεσία…
Προτείνω:
Ισότιμη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών με σπουδές στην ΕΑΕ σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό επίπεδο ή διετή μετεκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό ή μόνο διδακτορικό στην ΕΑΕ δε θα προηγούνται των πτυχιούχων τμημάτων ειδικής αγωγής, όπως γίνεται μέχρι σήμερα, αλλά θα κρίνονται ισότιμα.Για παράδειγμα ένας απόφοιτος δάσκαλος του 2010 με μεταπτυχιακό και προυπηρεσία θα μπαίνει στην ίδια σειρά με τους απόφοιτους ειδικής του 2010.
Γιατί ένας ειδικός παιδαγωγός πρέπει να θεωρείται ο μοναδικός ειδήμων πάνω στην ειδική αγωγή;;; Όλοι εμείς οι δάσκαλοι με πτυχίο δημοτικής εκπαίδευσης, μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και πολυετή εμπειρία- προυπηρεσία στην ειδική αγωγή πρέπει να θεωρούμαστε η έσχατη λύση για πρόσληψη;;; το θεωρώ απαράδεκτο…. όλοι πρέπει να μοριοδοτηθούμε ώστε να μην μπορεί ένας απόφοιτος ειδικής του 2014 να προηγείται από έναν δάσκαλο με μεταπτυχιακό και προυπηρεσία… Προτείνω: Ισότιμη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών με σπουδές στην ΕΑΕ σε προπτυχιακό, μεταπτυχιακό επίπεδο ή διετή μετεκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακό ή μόνο διδακτορικό στην ΕΑΕ δε θα προηγούνται των πτυχιούχων τμημάτων ειδικής αγωγής, όπως γίνεται μέχρι σήμερα, αλλά θα κρίνονται ισότιμα.Για παράδειγμα ένας απόφοιτος δάσκαλος του 2010 με μεταπτυχιακό και προυπηρεσία θα μπαίνει στην ίδια σειρά με τους απόφοιτους ειδικής του 2010.