θα ήθελα να επισημάνω οτι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε νοείται να προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης μόνο μειωμένου ωραρίου στο εξής καθώς δεν επαρκούν οι ώρες ώστε να υποστηριχτούν αποτελεσματικά οι μαθητές αφού συχνά ένας καθηγητής παράλληλης στήριξης υποστηρίζει 3 ή και 4 μαθητές διαφορετικών σχολείων. ειδικά στην παράλληλη το ωράριο θα πρέπει να είναι πλήρες αλλιώς δεν είναι ουσιαστική η παρέμβαση...
θα ήθελα να επισημάνω οτι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δε νοείται να προσλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης μόνο μειωμένου ωραρίου στο εξής καθώς δεν επαρκούν οι ώρες ώστε να υποστηριχτούν αποτελεσματικά οι μαθητές αφού συχνά ένας καθηγητής παράλληλης στήριξης υποστηρίζει 3 ή και 4 μαθητές διαφορετικών σχολείων. ειδικά στην παράλληλη το ωράριο θα πρέπει να είναι πλήρες αλλιώς δεν είναι ουσιαστική η παρέμβαση...