Το κρισιμότερο θέμα είναι η υποβάθμιση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που προέρχονται από τη γενική εκπαίδευση. Αποτελεί δε, παγκόσμια πρώτη η πρόταξη της βασικής γνώσης και του πτυχίου σε σχέση με την εξειδίκευση και το μεταπτυχιακό!
Ας θυμηθούμε βέβαια ότι τα Παιδαγωγικά Τμήματα γενικής αγωγής εισάγουν σε επίπεδο Πανελληνίων, μαθητές με τις υψηλότερες μονάδες. Η Ειδική Αγωγή μοιάζει να στερείται αυτών των καλών μυαλών, που προφανώς δε θα θελήσουν να βρεθούν σε εργασιακό χώρο ως υποδεέστεροι άλλων.
Και φυσικά υποστηρίζω την πρόταξη των διδακτορικών-μεταπτυχιακών ή τουλάχιστον την ένταξή τους στη φουρνιά της ειδικής με την ίδια ημερομηνία κτήσης πτυχίου. Πχ απόφοιτος γενικής του 2009 με μεταπτυχιακό να εντάσσεται στον πίνακα με τη φουρνιά της ειδικής του 2009. Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ορθό οι κάτοχοι διδακτορικών,μεταπτυχιακών με πολλούς μήνες προυπηρεσίας στη πλάτη τους να βρεθούν στο τέλος του πίνακα αφού προηγηθούν τα 22χρονα απόφοιτα παιδιά της ειδικής. Το ιδανικό πάντα σε έναν παιδαγωγό είναι ο συνδυασμός εμπειρίας και εξειδίκευσης. Το ένα αποκτιέται με προυπηρεσία και το άλλο με μεταπτυχιακό,διδασκαλείο κτλ... Θα ήθελα πολύ να ακούσω και την άποψη των σχολικών συμβούλων αφού οι περισσότεροι είναι δάσκαλοι με μεταπτυχιακό-διδακτορικό στην ειδική, μήπως πρέπει να εγκαταλείψουν τις θέσεις και να τις παραχωρήσουν στους νέους απόφοιτους της εδικής;;;
Καλή σας μέρα...
Το κρισιμότερο θέμα είναι η υποβάθμιση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής που προέρχονται από τη γενική εκπαίδευση. Αποτελεί δε, παγκόσμια πρώτη η πρόταξη της βασικής γνώσης και του πτυχίου σε σχέση με την εξειδίκευση και το μεταπτυχιακό! Ας θυμηθούμε βέβαια ότι τα Παιδαγωγικά Τμήματα γενικής αγωγής εισάγουν σε επίπεδο Πανελληνίων, μαθητές με τις υψηλότερες μονάδες. Η Ειδική Αγωγή μοιάζει να στερείται αυτών των καλών μυαλών, που προφανώς δε θα θελήσουν να βρεθούν σε εργασιακό χώρο ως υποδεέστεροι άλλων. Και φυσικά υποστηρίζω την πρόταξη των διδακτορικών-μεταπτυχιακών ή τουλάχιστον την ένταξή τους στη φουρνιά της ειδικής με την ίδια ημερομηνία κτήσης πτυχίου. Πχ απόφοιτος γενικής του 2009 με μεταπτυχιακό να εντάσσεται στον πίνακα με τη φουρνιά της ειδικής του 2009. Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ορθό οι κάτοχοι διδακτορικών,μεταπτυχιακών με πολλούς μήνες προυπηρεσίας στη πλάτη τους να βρεθούν στο τέλος του πίνακα αφού προηγηθούν τα 22χρονα απόφοιτα παιδιά της ειδικής. Το ιδανικό πάντα σε έναν παιδαγωγό είναι ο συνδυασμός εμπειρίας και εξειδίκευσης. Το ένα αποκτιέται με προυπηρεσία και το άλλο με μεταπτυχιακό,διδασκαλείο κτλ... Θα ήθελα πολύ να ακούσω και την άποψη των σχολικών συμβούλων αφού οι περισσότεροι είναι δάσκαλοι με μεταπτυχιακό-διδακτορικό στην ειδική, μήπως πρέπει να εγκαταλείψουν τις θέσεις και να τις παραχωρήσουν στους νέους απόφοιτους της εδικής;;; Καλή σας μέρα...