Καλησπέρα σας, θα ήθελα και εγώ να μιλήσω για το νομοσχέδιο. Προτού όμως, επιθυμώ να ξεκαθαρίσω ότι ΔΕΝ εργάζομαι στο χώρο της ειδικής αγωγής. Για μένα το νομοσχέδιο έχει πάρα πολλές αδικίες.
1)Το γεγονός, ότι προτάσσεται ένας προπτυχιακός τίτλος έναντι ενός μεταπτυχιακού-διδακτορικού είναι εντελώς πρωτοπόρο και παράλογο. Δεν μπορεί να εξισώνονται 4 έτη σπουδών με 5-8 ούτε όμως να εξισώνονται τα προπτυχιακά μαθήματα με τα μεταπτυχιακά που είναι πιο απαιτητικά. Επίσης, απαξιώνεται η γενική παιδαγωγική που απαιτείται για την ειδική. Τι είδους εκπαίδευση επιθυμούμε; Ποιος στηρίζει αυτές τις θέσεις και Του ΣΑΤΕΑ; Θέλουμε ένας 22χρονος να μπαίνει στην τάξη χωρίς πείρα, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ-ερευνητική έναντι ενός άλλου; Θα το θέλαμε αυτό για το παιδί μας; Θέλουμε να μην δίνουμε κίνητρο στους εκπαιδευτικούς για πραγματοποίηση μεταπτυχιακών-διδακτορικών σπουδών;Η ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΏΝ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΏΝ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ (Π.Χ. 2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΉ ΒΟΛΟΥ 4 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Κ.ΛΠ)
2) Όχι πάλι στην εμπορευματοποίηση της ειδικής αγωγής με τα νέα σεμινάρια που προσφέρουν αποσπασματικές γνώσεις. Χαμηλή μοριοδότηση των νέων όχι στο 1.5 και καμία στα παλιά.
3) Επίσης, πάρα πολύ υψηλή η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας δεδομένου του λανθασμένου τρόπου που μπήκαν (π.χ. σεμινάρια), ότι μειώνει το μεταπτυχιακό και ότι δεν υπάρχει έλεγχος του εκπαιδευτικού έργου. Προτείνω στο 0.5-0,10 ή πιο υψηλή μοριοδότηση στις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές.
Πολύ καλά τα σημεία όπου
1) Μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου
2) Μοριοδοτείται το δεύτερο μεταπτυχιακό, που δεν είναι στην ειδική αγωγή (ίσως πολύ θα επρεπε να το ξανακοιτάξετε πόσο να μοριοδοτείται)
3) ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΊ άμεσα ΑΣΕΠ, δεν χρειάζεται να μοριοδοτείται ο παλιός δεδομένου ότι τόσα χρόνια δεν έχει διενεργηθεί άλλος. Είναι άδικο για τους άλλους.
Σας ευχαριστώ.
Καλησπέρα σας, θα ήθελα και εγώ να μιλήσω για το νομοσχέδιο. Προτού όμως, επιθυμώ να ξεκαθαρίσω ότι ΔΕΝ εργάζομαι στο χώρο της ειδικής αγωγής. Για μένα το νομοσχέδιο έχει πάρα πολλές αδικίες. 1)Το γεγονός, ότι προτάσσεται ένας προπτυχιακός τίτλος έναντι ενός μεταπτυχιακού-διδακτορικού είναι εντελώς πρωτοπόρο και παράλογο. Δεν μπορεί να εξισώνονται 4 έτη σπουδών με 5-8 ούτε όμως να εξισώνονται τα προπτυχιακά μαθήματα με τα μεταπτυχιακά που είναι πιο απαιτητικά. Επίσης, απαξιώνεται η γενική παιδαγωγική που απαιτείται για την ειδική. Τι είδους εκπαίδευση επιθυμούμε; Ποιος στηρίζει αυτές τις θέσεις και Του ΣΑΤΕΑ; Θέλουμε ένας 22χρονος να μπαίνει στην τάξη χωρίς πείρα, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ-ερευνητική έναντι ενός άλλου; Θα το θέλαμε αυτό για το παιδί μας; Θέλουμε να μην δίνουμε κίνητρο στους εκπαιδευτικούς για πραγματοποίηση μεταπτυχιακών-διδακτορικών σπουδών;Η ΠΡΟΤΑΞΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΏΝ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΏΝ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ (Π.Χ. 2 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΉ ΒΟΛΟΥ 4 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Κ.ΛΠ) 2) Όχι πάλι στην εμπορευματοποίηση της ειδικής αγωγής με τα νέα σεμινάρια που προσφέρουν αποσπασματικές γνώσεις. Χαμηλή μοριοδότηση των νέων όχι στο 1.5 και καμία στα παλιά. 3) Επίσης, πάρα πολύ υψηλή η μοριοδότηση της προϋπηρεσίας δεδομένου του λανθασμένου τρόπου που μπήκαν (π.χ. σεμινάρια), ότι μειώνει το μεταπτυχιακό και ότι δεν υπάρχει έλεγχος του εκπαιδευτικού έργου. Προτείνω στο 0.5-0,10 ή πιο υψηλή μοριοδότηση στις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές. Πολύ καλά τα σημεία όπου 1) Μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου 2) Μοριοδοτείται το δεύτερο μεταπτυχιακό, που δεν είναι στην ειδική αγωγή (ίσως πολύ θα επρεπε να το ξανακοιτάξετε πόσο να μοριοδοτείται) 3) ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΊ άμεσα ΑΣΕΠ, δεν χρειάζεται να μοριοδοτείται ο παλιός δεδομένου ότι τόσα χρόνια δεν έχει διενεργηθεί άλλος. Είναι άδικο για τους άλλους. Σας ευχαριστώ.