Θα ήθελα απλά να παρατηρήσω κάτι. Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά αυτή την φοβερή εξάπλωση της Πρωτοβάθμιας. Τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν στα συμφέροντα της πρωτοβάθμιας. Πρώτοι διδάξαντες οι δάσκαλοι γενικής ξαφνικά τώρα που υπάρχει μείωση των θέσεων να βλέπουμε εξάπλωση προς την ειδική και στη συνέχεια θα βλέπουμε και μια εξάπλωση προς τα ΕΕΕΕΚ, πρόκειται για δευτεροβάθμια εκπαίδευση και έχουμε να κάνουμε με έφηβους, οι οποίοι όσες δυσκολίες και να αντιμετωπίζουν δεν ξεφεύγουν από την εφηβεία και τις συμπεριφορές τους. Εμείς που προερχόμαστε από καθηγητικές σχολές πόσο μάλλον όσοι προερχόμαστε και από τμήματα, Φ.Π.Ψ, Φ.Π. κτλ...λαμβάνουμε γνώσεις ψυχολογίας στα τμήματα μας εφήβων, αναπτυξιακή και πολλά άλλα μαθήματα. Με ποιο σκεπτικό συρρικνώνεται η Δευτεροβάθμια και δίνονται οργανικές σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας;;;
Μήπως είμαστε λίγοι;;
Η συνηθισμένη δικαιολογία είναι, πως το ΓΝΩΣΤΙΚΌ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ που διδάσκεται είναι ΧΑΜΗΛΟ αναλογικά της ηλικίας... λοιπόν έχω μια πρόταση. στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα μπορούσαν να εργαστούν Νηπιαγωγοί τουλάχιστον για τις πρώτες τάξεις μιας και το γνωστικό αντικείμενο που διδάσκεται είναι σαφέστατα χαμηλότερο.
Ταυτόχρονα μια σοβαρή πρόταση είναι να δημιουργηθούν και να λειτουργήσουν περισσότερα ειδικά γυμνάσια, μια νέα δομή την οποία είδα να λειτουργεί πολύ καλά και επιτέλους να απεγκλωβίσει μαθητές απο ΕΕΕΕΚ και ΤΕΕ ης βαθμίδας και να λάβουν μαζί με κάποια ειδικότητα και βασικές γνώσεις.
Για να μην αδικείται όμως κανείς θεωρώ και εγώ πως δεν γίνεται οι δάσκαλοι ειδικής να προηγούνται διδακτορικών ενώ ταυτόχρονα δάσκαλοι ειδικής και δάσκαλοι γενικής με μεταπτυχιακό θα έπρεπε να θεωρούνται ισότιμοι!
Θα ήθελα απλά να παρατηρήσω κάτι. Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά αυτή την φοβερή εξάπλωση της Πρωτοβάθμιας. Τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν στα συμφέροντα της πρωτοβάθμιας. Πρώτοι διδάξαντες οι δάσκαλοι γενικής ξαφνικά τώρα που υπάρχει μείωση των θέσεων να βλέπουμε εξάπλωση προς την ειδική και στη συνέχεια θα βλέπουμε και μια εξάπλωση προς τα ΕΕΕΕΚ, πρόκειται για δευτεροβάθμια εκπαίδευση και έχουμε να κάνουμε με έφηβους, οι οποίοι όσες δυσκολίες και να αντιμετωπίζουν δεν ξεφεύγουν από την εφηβεία και τις συμπεριφορές τους. Εμείς που προερχόμαστε από καθηγητικές σχολές πόσο μάλλον όσοι προερχόμαστε και από τμήματα, Φ.Π.Ψ, Φ.Π. κτλ...λαμβάνουμε γνώσεις ψυχολογίας στα τμήματα μας εφήβων, αναπτυξιακή και πολλά άλλα μαθήματα. Με ποιο σκεπτικό συρρικνώνεται η Δευτεροβάθμια και δίνονται οργανικές σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας;;; Μήπως είμαστε λίγοι;; Η συνηθισμένη δικαιολογία είναι, πως το ΓΝΩΣΤΙΚΌ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ που διδάσκεται είναι ΧΑΜΗΛΟ αναλογικά της ηλικίας... λοιπόν έχω μια πρόταση. στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα μπορούσαν να εργαστούν Νηπιαγωγοί τουλάχιστον για τις πρώτες τάξεις μιας και το γνωστικό αντικείμενο που διδάσκεται είναι σαφέστατα χαμηλότερο. Ταυτόχρονα μια σοβαρή πρόταση είναι να δημιουργηθούν και να λειτουργήσουν περισσότερα ειδικά γυμνάσια, μια νέα δομή την οποία είδα να λειτουργεί πολύ καλά και επιτέλους να απεγκλωβίσει μαθητές απο ΕΕΕΕΚ και ΤΕΕ ης βαθμίδας και να λάβουν μαζί με κάποια ειδικότητα και βασικές γνώσεις. Για να μην αδικείται όμως κανείς θεωρώ και εγώ πως δεν γίνεται οι δάσκαλοι ειδικής να προηγούνται διδακτορικών ενώ ταυτόχρονα δάσκαλοι ειδικής και δάσκαλοι γενικής με μεταπτυχιακό θα έπρεπε να θεωρούνται ισότιμοι!