• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαναγιώτου Δημήτρης' | 29 Νοεμβρίου 2009, 21:20

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ : 1) Ενιαίοι κωδικοί προσλήψεων για τις ίδιες ειδικότητες - Όχι διαφορετικός κωδικός για αποφοίτους ΤΕΙ –ΣΕΛΕΤΕ (π.χ. ΠΕ17.02) και διαφορετικός κωδικός για αποφοίτους ΕΜΠ (ΠΕ12.04), για την κάλυψη των ίδιων θέσεων και τη διδασκαλία των ίδιων μαθημάτων. 2) Πρώτα διορισμός όλων όσων έχουν παιδαγωγική κατάρτιση και στη συνέχεια για την κάλυψη των λοιπών θέσεων (μονίμων – αναπληρωτών) πρόσληψη ατόμων που θα περνάνε πρώτα από παιδαγωγική κατάρτιση και μετά θα διδάσκουν. Το παρόν σύστημα ενέχει ένα σοβαρό παράδοξο: άτομα που δεν έχουν παιδαγωγική κατάρτιση κρίνονται κατάλληλα να διδάξουν ως αναπληρωτές, αλλά δεν κρίνονται κατάλληλα να διδάξουν ως μόνιμοι, καθώς απαιτείται να περάσουν από παιδαγωγική κατάρτιση προκειμένου να γίνουν μόνιμοι. Πώς προασπίζεται η πολιτεία το συνταγματικό δικαίωμα ίσης μεταχείρισης των μαθητών όταν υπάρχουν μαθητές που διδάσκονται από «προσωρινούς» και όχι παιδαγωγικά καταρτισμένους δημόσιους λειτουργούς; 3) Όλοι οι διορισμοί (μόνιμων και αναπληρωτών) σε κάθε σχολείο με έναν και μόνο τρόπο (Δεν πρέπει να αποτελούν εξαίρεση τα Ειδικά - Ναυτικά - Εκκλησιαστικά – η Σιβιτανίδειος ). Αν για κάποιο σχολείο είναι απαραίτητο να γίνονται προσλήψεις με διαφορετικό τρόπο, τότε α) οι καθηγητές που προσλαμβάνονται σε αυτά να μην μπορούν να μετατεθούν στη συνέχεια σε άλλο σχολείο με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και β) τα σχολεία να μην λειτουργούν με πόρους του Υπουργείου Παιδείας αλλά με αυτόνομους πόρους (όπως π.χ. γίνεται στον ΟΑΕΔ-Υπουργείο εργασίας). 4) Κατάργηση των ωρομισθίων. Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη ΜΟΝΟ από αναπληρωτές καθηγητές βάσει πίνακα προσλήψεων. 5) Ναι στον ΑΣΕΠ για όλες τις ειδικότητες (ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ) με την μορφή 60% ΑΣΕΠ -40% πίνακας μέχρι την μονιμοποίηση όλων των ατόμων που υπάρχουν στον πίνακα και στην συνέχεια 100% ΑΣΕΠ. Ευχαριστώ Παπαναγιώτου Δημήτρης.