Είναι παράλογο να θεωρούν κάποιοι ότι ένα μεταπτυχιακό ή μια εμπειρία θα τους σώσει.
Η εμπειρία είναι πολύ σημαντική αλλά εφόσον έιναι επακόλουθο κάποιων επιστημονικών σπουδών.
Αν δεν έχεις επιστημονικές γνώσεις πχ για τον αυτισμό, και 3 χρόνια να δουλέψεις με παιδιά με αυτισμό αυτό δεν σου χαρίζει γνώσεις.
Δηλαδή αν δώσουν σε ένα δάσκαλο να διδάξει πληροφορική, μετά από κάποια χρόνια λόγω της εμπειρίας του θα γίνει ξαφνικά Πληροφορικός?
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας...
Η αλήθεια είναι ότι είναι ευκολότερο να διδάξεις παιδιά χωρίς αναπηρίες, οπότε με βάση το σκπετικό των ΠΕ70, προτείνω να διορίζεται δάσκαλος ΠΕ70 ο οποιοσδήποτε (έτσι και αλλιώς μετά από κάποια χρόνια με την εμπειρία του, θα έχει γίνει επιπέδου expert και θα υπερβαίνει και τους πτυχιούχους).
Παρόλο που θίγονται τα εργασιακά συμφέροντα των ΠΕ70, θα πρέπει για μια φορά στον τόπο μας να γίνει κάτι σωστό ανεξαρτήτως κόστους και αντιδράσεων.
Ας κοιτάξουν τα μαθήματα που έχουν πάρει οι ΠΕ70 στο μεταπτυχιακό (το Υπουργείο έχει τις αναλυτικές βαθμολογίες των μέχρι τώρα πτυχιούχων) με τα μαθήματα που έχει πάρει ο οποιοσδήπτε ΠΕ71 κατά την διάρκεια των 4ετών σπουδών του και το Υπουργείο ας αποφασείσει αντικειμενικά...
Ευτυχώς και η ΔΟΕ στηρίζει την αντικειμενικότητα και το σωστό!Δεν είναι λογικό να προτάσσεται ένα μεταπτυχιακό χωρίς βασικό πτυχίο, έναντι των κατόχων βασικού πτυχίου!
Μακάρι το Υπουργείο να αποφασίσει δίκαια, αξιοκρατικά και αντικειμενικά και να μην συνεχίσει τις μέχρι τώρα άδικες πρακτικές...
Είναι παράλογο να θεωρούν κάποιοι ότι ένα μεταπτυχιακό ή μια εμπειρία θα τους σώσει. Η εμπειρία είναι πολύ σημαντική αλλά εφόσον έιναι επακόλουθο κάποιων επιστημονικών σπουδών. Αν δεν έχεις επιστημονικές γνώσεις πχ για τον αυτισμό, και 3 χρόνια να δουλέψεις με παιδιά με αυτισμό αυτό δεν σου χαρίζει γνώσεις. Δηλαδή αν δώσουν σε ένα δάσκαλο να διδάξει πληροφορική, μετά από κάποια χρόνια λόγω της εμπειρίας του θα γίνει ξαφνικά Πληροφορικός? Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας... Η αλήθεια είναι ότι είναι ευκολότερο να διδάξεις παιδιά χωρίς αναπηρίες, οπότε με βάση το σκπετικό των ΠΕ70, προτείνω να διορίζεται δάσκαλος ΠΕ70 ο οποιοσδήποτε (έτσι και αλλιώς μετά από κάποια χρόνια με την εμπειρία του, θα έχει γίνει επιπέδου expert και θα υπερβαίνει και τους πτυχιούχους). Παρόλο που θίγονται τα εργασιακά συμφέροντα των ΠΕ70, θα πρέπει για μια φορά στον τόπο μας να γίνει κάτι σωστό ανεξαρτήτως κόστους και αντιδράσεων. Ας κοιτάξουν τα μαθήματα που έχουν πάρει οι ΠΕ70 στο μεταπτυχιακό (το Υπουργείο έχει τις αναλυτικές βαθμολογίες των μέχρι τώρα πτυχιούχων) με τα μαθήματα που έχει πάρει ο οποιοσδήπτε ΠΕ71 κατά την διάρκεια των 4ετών σπουδών του και το Υπουργείο ας αποφασείσει αντικειμενικά... Ευτυχώς και η ΔΟΕ στηρίζει την αντικειμενικότητα και το σωστό!Δεν είναι λογικό να προτάσσεται ένα μεταπτυχιακό χωρίς βασικό πτυχίο, έναντι των κατόχων βασικού πτυχίου! Μακάρι το Υπουργείο να αποφασίσει δίκαια, αξιοκρατικά και αντικειμενικά και να μην συνεχίσει τις μέχρι τώρα άδικες πρακτικές...