• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 29 Νοεμβρίου 2009, 22:55

    Ώστε είναι αξιοκρατικές οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ? Εξετάσεις που προωθούν άλλο ένα σύστημα παραπαιδείας και αναγκάζει εκπαιδευτικούς να πληρώνουν για φροντιστήριο με σκοπό να "φάνε" τη θέση του συναδέλφου τους. Και όπως υποστηρίζει η υπουργός θεωρεί οτι ο καλός καθηγητής, αυτός που θα αποδώσει, είναι αυτός που μπορεί να παπαγαλίζει καλύτερα και ακριβέστερα τις γνώσεις που κατέχει χωρίς να παίζει κανένα ρόλο η επίδραση που έχει στη τάξη και στους μαθητές. Έδωσα ΑΣΕΠ και είδα τα θέματα, θέματα (στην ειδικότητα μου τουλάχιστον) ανεφάρμοστα και χωρίς καμία αξία στην τάξη. Σύμφωνα με αυτά τα θέματα λοιπόν επιλέγονται οι καθηγητές οι οποίοι κρίνονται πιο "ικανοί" απο συναδέλφους με χρόνια προυπηρεσίας και που γνωρίζουν τα ελληνικά σχολεία. Ποιο είναι το σκεπτικό να δίνουμε κάθε φορά εξετάσεις σε θέματα όπου τα ΚΡΑΤΙΚΑ πανεπιστήμια έχουν πιστοποιήσει ότι κατέχουμε? Πανεπιστήμια όπου κάθε φορά οι διάφορες κυβερνήσεις αυξάνουν τον αριθμό εισακτεών με αποτέλεσμα να βγαίνουν εκατοντάδες ανέργων? Και μετά αυτή τη πολιτική τι πληρώνουν οι ίδιοι οι απόφοιτοι πετώντας μας το μπαλάκι του ΑΣΕΠ και της δήθεν αξιοκρατίας. Αν θέλει το υπουργείο να μιλά για αξιοκρατικά κριτήρια ας φτιάξει τη κατάσταση στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ όπου είναι κράτος εν κράτη. Ας δώσει τη χαμένη αξία των πτυχίων μας πίσω και όχι να μιλά για εξετάσεις με ανυπόγραφα θέματα, χωρίς να γνωρίζουμε ποιοι είναι αυτοί που τα γράφουν. Αυτές είναι γενναίες πολιτικές, όχι ο ΑΣΕΠ όπως κάποιοι συνάδελφοι δυστυχώς υποστηρίζουν. Αν θελήσει το υπουργείο να εφαρμόσει εάν δίκαι σύστημα ας προσλαμβάνει σύμφωνα με βαθμό πτυχίου, προυπήρεσία, οικογενειακή κατάσταση. Και ας ξεκαθαρίσει επιτέλους ποιες είναι οι ανάγκες του σε καθηγητές. Διαλαλεί ότι θα καταπολεμήσει την ελαστική εργασία αλλά ως τώρα η τακτκή του το αντίθετο δείχνει.