• Σχόλιο του χρήστη 'Τ' | 29 Νοεμβρίου 2009, 22:56

    Η αναβάθμιση του ρόλου του ΑΣΕΠ είναι θετική ενέργεια όμως η υπερεξουσία που επιχειρείται να του δοθεί είναι κάτι που τρομάζει. Αν ,σήμερα το ΑΣΕΠ αρνείται να ακυρώσει ερωτήσεις που είναι εκτός ύλης τι θα συμβεί στο μέλλον που θα αυξηθεί η εξουσία του; Τι θα γίνει αν δημιουργηθούν ρωγμές στον αδιάβλητο χαρακτήρα του; Έστω κάποιος έχει πετύχει σε περισσότερους από 1 διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και έχει μείνει εκτός διορισμών για ελάχιστα μόρια κυρίως λόγω του αριθμού των θέσεων που προκηρύσσονται . Πόσες φορές θα πρέπει να αποδείξει τις γνώσεις και τις ικανότητές του κατά τη γνώμη σας; Δύο επιτυχίες στο ΑΣΕΠ σημαίνουν 4 χρόνια από τη ζωή του. Αν θεωρείτε ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο καλύτερος τρόπος επιλογής προσωπικού (αν δεχτούμε δηλ. ότι η 3ωρη εξέταση είναι αυτή που καθορίζει την ικανότητα κάποιου να είναι καλός εκπαιδευτικός) τότε νομίζω ότι 2 επιτυχίες δίνουν την απόδειξη που χρειάζεστε για τις ικανότητες κάποιου. Και ας θεωρήσουμε ότι η ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ είναι αυτή που μας δίνει τους άριστους και ικανούς .Τότε θα ήθελα να μου εξηγήσετε γιατί τα ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ είναι αυτά που πολλές φορές οδηγούν σε διορισμό. Πχ. γράφει κάποιος 70 (και δεν έχει άλλες προσαυξήσεις εκτός από το βαθμό του πτυχίου)και δεν διορίζεται, ενώ κάποιος άλλος γράφει 60 αλλά από προσαυξήσεις πτυχίου μεταπτυχιακών και προϋπηρεσίας φτάνει το 71 και διορίζεται. Πως ο δεύτερος απέδειξε μέσα από την γραπτή δοκιμασία ότι είναι ο πλέον ικανός και άριστος; Οι παραπάνω σκέψεις δεν κρύβουν κάποιο προσωπικό συμφέρον γιατί η προϋπηρεσία που έχω δεν αρκεί για να διεκδικήσω διορισμό μέσω πινάκων και μάλιστα την απέκτησα λόγω των μορίων που συγκέντρωσα σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Απλά δεν θεωρώ ότι φτάνει μια γραπτή εξέταση για να σε κάνει καλό παιδαγωγό .Έχω δώσει σε 4 γραπτούς διαγωνισμούς, σε όλους επιτυχούσα σε κανένα διοριστέα για ελάχιστα κάθε φορά μόρια (για παράδειγμα τη μία φορά για 0,30). Δεν έχω το κουράγιο να δίνω συνέχεια σε γραπτούς διαγωνισμούς ,οι οποίοι γίνονται με το πρόσχημα της αξιοκρατίας ,να αποδεικνύω τις δυνατότητές μου και το σύστημα να με λέει αποτυχημένη. Ποιο θα είναι το όριο; Γιατί τα μόρια των προηγούμενων επιτυχιών χάνονται; Το ζητούμενο είναι να βρείτε αυτούς που αγαπούν την εκπαίδευση και θέλουν να προσφέρουν και όχι να βρείτε ποιος έχει πάει στο καλύτερο φροντιστήριο. Γίνεται ένα εμπόριο ελπίδας στις πλάτες μας είτε αυτό λέγεται γραπτός διαγωνισμός και φροντιστήρια είτε ΠΔΣ και γνωριμίες. Και τέλος θα ήθελα να ξέρω τι σκοπεύεται να κάνετε με τους διορισμούς πολυτέκνων. Καλή η κοινωνική πολιτική αλλά όχι σε βάρος άλλων κοινωνικών ομάδων.Και μόνο το γενονός ότι κάποιος έχει 4 παιδιά τον κάνει ικανό να διδάξει;