• Σχόλιο του χρήστη 'Γ.Μ' | 29 Νοεμβρίου 2009, 23:01

    Επιτέλους μια λογική λύση που κινείται μέσα στο πλαίσιο των κυβερνητικών εξαγγελιών και που θεωρώ ότι είναι δίκαιη για όλους! ----- Μπράβο στην συνάδελφο που το προτείνει και ελπίζω αυτό το σχόλιο να γίνει το εφαλτήριο για περαιτέρω λογικές και εφαρμόσιμες προτάσεις, ώστε να βοηθήσουμε την νέα υπουργό να βγει από το τέλμα της αδιαλλαξίας και σκληρότητας που έχει παγιδευτεί. από mina - — Νοεμβρίου 29, 2009 @ 8:13 μμ έχω να προτείνω το εξής για τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών: 1. Κατάργηση του διαγωνισμού ΑΣΕΠ καθότι αποτελεί ένα ευκαιριακό αποτέλεσμα, τροφοδοτεί ανελέητα τα φροντιστήρια ΑΣΕΠ,απαξιώνει τις ατελείωτες ώρες που ξοδέψαμε για να πάρουμε τα πτυχία μας, και δεν κατοχυρώνει κανέναν γονιό ότι το παιδί του θα έχει καλό δάσκαλο ή εκπαιδευτικό!!!! 2. Προσλήψεις με μοριοδοτικό σύστημα αδιάβλητο και ελεγχόμενο απόλυτα από το συμβούλιο ΑΣΕΠ.Στη μοριοδότηση θα πρέπει να προσμετράται η προυπηρεσία,ο αριθμός των τέκνων, και να πάψουν να υπάρχουν ειδικές κατηγορίες πολυτέκνων ή τριτέκνων, γιατί είναι διαφορετικό να έχεις δύο παιδιά και διαφορετικό πέντε, με τρόπο παρόμοιο των φορολογικών δηλώσεων, ο βαθμός πτυχίου, το μεταπτυχιακό ,το διδακτορικό και βέβαια οι περιοχές εκπαίδευσης. 3.Διαρκής υποχρεωτική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτκών μ’επιμέλεια του κράτους καθότι όπως ξέρουμε οι μισθοί των εκπαιδευτικών δεν είναι και τόσο μεγάλοι. 4.Οπωσδήποτε αξιολόγηση όλων, είναι επιτακτική ανάγκη για να λειτουργήσει σωστά το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Ας βρούνε κάποιο ορθό τρόπο γι’αυτό.